Οι αυτοκινητοβιομηχανίες είναι υποχρεωμένες να δηλώνουν τις εκπομπές CO2 από μία χρονολογία και μετά, αν θυμάμαι καλά 2000 - 2001 (???)
Οποιοδήποτε μέτρο βγει που θα φορολογεί με βάση τις εκπομπές CO2 θα λαμβάνει υπόψη τους ρύπους από εκείνη τη χρονιά όπου επίσημα ανακοινώνονταν οι τιμές. Για παλαιοτέρα αυτοκίνητα θα εξακολουθήσουν τα κυβικά (των οποίων τα τέλη προφανώς θα αυξηθούν) αφού και δεν υπάρχουν επίσημες τιμές αλλά και τα παλιά οχήματα εκπέμπουν πολύ περισσότεο CO2.
Τώρα ενδιαφέρον προκύπτει τι θα γίνεται σε περιπτώσεις νέων οχημάτων που κάνουν μετατροπές. Π.χ. αν σε μια Ε12 βάλεις μοτέρ από 1.8 (νομίζω αυτή η μετατροπή εγκρίνεται), τι ρύπους θα θεωρείται ότι εκπέμπει? Γιατί οι ρύποι εξαρτώνται από το συνδυασμό αμάξωμα-κινητήρας-σασμαν, οπότε σε μια ενδεχόμενη μετατροπή δε ξέρω τι θα χρεώναν για τέλη.
Αλλά για παλιά αμάξια νομίζω ότι ότι και να γίνει τα τέλη θα συνεχίσουν να πηγαίνουν με τα κυβικά
|