Οκ. Το ξερεις καλυτερα το θεμα οποτε δεν επιμενω.
Απλά και εμενα ο μηχανικος μου ειπε πως η πολλαπλη μου ηθελε αλλαγη λογω ραγισμενων πτερυγίων και οντως εκανε ενα γκρρρρρρρρ οταν γκαζωνα αλλα στο ρελαντι δεν ακουγα κατι...
Άσχετο: Μετά εβαλα πολλαπλη-πεταλουδα απο Mr2, η οποία παρότι ηταν πιο παλια, ηταν σε πολυ καλυτερη κατασταση και εξαφανίστηκε τελειως και αυτο το γκρρρρρ στο γκαζωμα... Αλλα εκεί που ηθελα να καταλήξω ειναι οτι σε καμια περιπτωση δεν ειχα θορυβο στο ρελαντι... Ισως ο φιλος σου με το avensis ειχε πολυ πιο βαριας μορφης πρόβλημα και ήταν πολύ πιο έντονο.
Μάκαρι να ειναι τοσο απλο το προβλημα που εχει ο φιλος μας...
Εγω του ειπα πως υπαρχει περιπτωση να ειναι κατι πολυ πιο σοβαρο... όπως πχ προβλημα με τις βαλβιδες... γιατι σε αυτη την περιπτωση το αμαξι ακουγεται οντως 1500% σαν ταξί ντίζελ...
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Corolless but still a Renegade... OlllllllO
|