Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #8  
Παλιά 01-10-09, 11:12
Everville Offline:
Νεότατος
 
Εγγραφή: 20-11-2003
Μηνύματα: 18
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
Everville είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Γεια και πάλι.
Τελικά το πρόβλημα το έλυσα πρόσφατα :-) Ξαναασχολήθηκα με αυτό πάλι, αφού η κατάσταση είχε χειροτερέψει και πλέον αρρυθμίες και σβησίματα είχα κάθε φορά που ο κινητήρας ήταν κρύος. Γίνανε οι ακόλουθες κινήσεις.
Σε συνεργείο ξανακαθαρίστηκε η πεταλούδα του γκαζιού (αφού πλέον μου την βγάλανε και τη καθαρίσανε). Το πρόβλημα εξακολούθησε.

Απευθύνθηκα πάλι σε συνεργείο αντιπροσωπείας.
Εκεί γίνανε 2 πράγματα

1) Καθαρισμός του Air Flow Meter
2) Διαπιστώθηκε ότι είχε αυξηθεί πολυ το διάκενο των μπουζί. Για την ακρίβεια είχε φτάσει κάπου στα 2mm από το 1mm που έπρεπε να είναι κανονικά (από ότι είπαν). Τα αλλάξανε γιατι είχαν μια φυσιολογική φθορά έτσι και αλλιώς και ρυθμίστηκε το διάκενο. Τελευταία φορά είχα αλλάξει στα 60K από ότι θυμάμαι (τώρα είχα 100K παρά κάτι).

Δεν ξέρω τι από τα παραπάνω έφταιγε (ίσως και τα 2?) πάντως οι αρρυθμίες εξαφανιστήκανε και όλα δουλεύουν κανονικά!

Το αναφέρω μήπως κάποιος άλλος αντιμετωπίσει παρόμοιο πρόβλημα.
Απάντηση με παράθεση