Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #8  
Παλιά 22-09-09, 18:25
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1038
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Τελικά μετά το Καλοκαίρι με τα πρώτα κρύα-δροσούλα και υγρασία από τις βροχές αρχίσαμε πάλι τα προβλήματα με τις τάσεις μπαταρίας! το πρωί βλέπω την τάση ακόμα και στα 11 volts, πριν ακόμα βάλω μπροστά, μόνο ο συναγερμός δουλεύει στο αμάξι συνέχεια δεν τίθετε θέμα διαρροών δλδ, ο ιμάντας δυναμό δεν θέλει τέντωμα είναι μια χαρά. Αν όμως δουλεύει το αμάξι με φώτα ανοιχτά και είμαι σε κανά φανάρι με φλας ανοιχτό το βολτόμετρο πάει πάνω κάτω και φτάνει ακόμα και στα 12 με αναμμένο το μοτερ!!! όλα αυτά ΑΝ οι στροφές ρελαντί είναι στις 800-900 με το που τις παω στις 1000 δεν το κάνει!!! όμως μετά από λίγες μέρες πέφτει ξανά στις 800!!! μα τι να φταίει? η μπαταρία? το δυναμό? να χάλασε ο ρυθμιστής στροφών πάνω στην πεταλούδα? δεν μπορώ να το βρώ! αν το έχω έτσι όμως και δεν φορτίζεται σωστά η μπαταρία σίγουρα στο τέλος θα απεβιώσει! μήπως ξέρει κανείς τι μπορεί να φταίει ? υπάρχει κάτι άλλο που να κρατάει σταθερή την τάση και δεν το γνωρίζω μήπως?
Απάντηση με παράθεση