Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #4  
Παλιά 17-09-09, 21:05
Το avatar του χρήστη dinos
dinos Offline:
Administrator
 
Εγγραφή: 10-09-2004
Μοντέλο: EE111
Περιοχή: ΠΕΡΙΣΣΟΣ
Μηνύματα: 1.146
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 368
dinos είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παιδια θα διαφωνησω εντελως μαζι σας μιας και τα πειραματα τα καναμε καιρο και για πολλα χλμ και τωρα τα ιδια κανω και με τη μηχανη ωπου εκει ειναι ακομα μεγαλυτερη και εμφανεστερη η διαφορα λογω συμπιεσης....

Με 100αρα γεμισμα και κατευθειαν ταξιδι και οχι βολτα για καφε και δεν ξερω γω τι εβγαζα με το αμαξι καπου στα 40χλμ πεεεριπου περισσοτερο αποτι με απλη...
Με τη μηχανη δεν εχω μετρησει ακομα αλλα η διαφορα στην αποδοση του κινητηρα και στη δυναμη ειναι πολυ αισθητη!
Επισης για καποιο διαστημα που ειχα στο αμαξι προβλημα με καυσαερια και μετρουσαμε συνεχεια με ενα καλο ξεκαπνισμα με 100αρα οι διαφορες στις αναλυσεις καυσαεριων ηταν εμφανεις προς τα κατω φυσικα.
Επισης με εντελως απλη λογω συμπιεσης το αμαξι βαρουσε συνεχως πυρακια στις χαμηλες ενω με κατοσταρα εβαζα και 6η που λεει ο λογος σε ανηφορα και απλα κολωνε δεν ακουγες ποτε πυρακια
Ελπιζω να φτανουν αυτα...

Αυτες βεβαια ειναι δικες μου τεκμηριωμενες αποψεις που εχω διαπιστωσει εγω ο ιδιος και καποια αλλα παιδια απο δω απτην παρεα...
Φυσικα δεν επικροτω καμια Shell και καμια 100αρα γιατι ολες ειναι για τα μπαζα σε σχεση ποιοτητας και τιμης και απλα υποβαλλουμε τις περιουσιες ας σε δοκιμασιες πειραματοζωων για να δουμε τελικα τι αξιζει και τι οχι.

Τελος να διευκρινησω για οποιον δεν γνωριζει οτι η 100αρα ειναι φουλ απλη αμολυβδη οπως και η 95αρα απλα εχουν καποια προσθετα τα οποια μπαινουν αφου γεμισει τις δεξαμενες του το βενζιναδικο....Γιαυτο ποτε δε νομιζω να εχετε δει 3διαφορετικα βιτια να αδειαζουν βενζινη σε 1πρατηριο...
__________________
ΟΤΑΝ ΒΑΡΕΘΕΙΣ ΤΟ ΓΚΑΖΙ , ΜΑΘΕ ΝΑ ΣΤΡΙΒΕΙΣ!!!
Απάντηση με παράθεση