Έχε απλά στο νου σου ότι και ολοκληρο μοτερ να παρεις, στα 1500 ευρω λογικά δεν θα ειναι πολύ προσφατης ημερομηνίας, οπότε θα πρεπει να αγοράσεις κανουρια έμβολα για να παρεις της καινουριας γενιάς με τις πολλές τρυπες λαδιου. (οποτε υπολόγισε και κανενα 310 ευρω πάνω). Αυτο το θεωρω must μιας και θα ανοιξεις το μοτερ και πρεπει να εχεις το κεφαλι σου ήσυχο - ελπιζω να συμφωνεις.
Οπότε βαλτα κατω και δες αν σε συμφερει...
Αν παρεις μεταχειρισμενο μοτερ θα δωσεις οπως λες 1500 ευρω. Συν 310 τα εμβολα-ελατηρια. + την εργασία. Λογικά η εργασία θα ειναι πιο ακριβη γιατι ο μηχανικος θα πρεπει ουσιαστικά να λύσει 2 μοτερ. Εχεις και το τρεξιμο και το αγχος να βρεις καλο μοτερ, εχεις και τα κουβαληματα του μοτερ απο μαντραδες... Με λιγα λογια σιγουρα εχει παραπανω τρεξιμο.
Αν τα βαλεις κατω εχεις:
- Μοτερ μετχειρισμενο 1500 ευρω
- εμβολα - ελατηρια 310 ευρω (με την εκπτωση του Πασπα)
- Εργασια πιστευω πανω απο 500 ευρω εφοσον θα λυσει 2 μοτερ ο μηχανικος (παρόλαυτα στο υπολογιζω με 500 ευρω)
Συνολο: 2.310+
Πρεπει να προσθεσεις και το ρεκτιφιε, το τρεξιμο κτλπ κτλπ... οποτε σου βαζω ενα μεσο ορο 2500 ευρω...
Αν τα παρεις καινουρια εχεις:
- Ανταλλακτικά ΟΛΑ καινουρια: Περιπου 1800 ευρω (με την εκπτωση του Πασπα).
- Εργασία περιπου 500 ευρω
- Πολλαπλη - πεταλουδα αν τα ψαξουμε μαζι και τα βρουμε σχεδον οσο τα βρηκα εγω... υπολογιζε καπου 150 - 200 ευρω.
Σύνολο κάπου 2450-2500 ευρω...
Και δεν εχεις ρεκτιφιε, δεν εχεις ψαξιμο, κανεις φουλ re-build του κινητηρα με καινουρια εντοσθια και δεν εχεις και αγχος τι καταπόνηση εχουν περάσει.
Οι μονες διαφορες ειναι το καπακι και τα μπεκ. Καπακι απ'ότι τουλαχιστον ειπε ο δικος μας μηχανικος δεν πολυαξιζει. Αν καποιος εχει αλλαξει, ας μας πει τη γνωμη του.
Τα μπεκ, και αυτα μπορουμε να τα βρουμε φτηνα, αλλα και παλι σιγουρα θα πρεπει να τα περασεις καποιο καθαρισμο αν εχουν μεινει παρατημενα σε μεταχειρησμενο μοτερ.
Ελπιζω να βοήθησα.
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Corolless but still a Renegade... OlllllllO
|