Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #6  
Παλιά 17-09-09, 09:31
Το avatar του χρήστη corollapatra
corollapatra Offline:
Administrator
 
Εγγραφή: 28-02-2005
Μοντέλο: T Sport 5d facelift
Περιοχή: Πάτρα
Ηλικία: 49 male
Μηνύματα: 6.116
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 890
corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα
Επανέρχομαι στο θέμα που συζητήθηκε στις αρχές του θέματος (χρήση καινούργιων ανταλλακτικών ή αγορά μεταχ/νου κινητήρα 1ΖΖ και χρήση των μερών του) και σκέφτομαι φωναχτά…. (σε ότι από τα παρακάτω κάνω λάθος, παρακαλώ διορθώστε με…)

Σαφώς, τα καινούργια ανταλλακτικά είναι η ιδανική επιλογή, αλλά το κόστος είναι πολύ μεγαλύτερο, ιδίως εάν θες να φτάσεις σε μια πιο ολοκληρωμένη μετατροπή (2ο στάδιο). Από την άλλη, η αγορά μεταχ/νου κινητήρα συμφέρει οικονομικά αφού με ένα κόστος περίπου 1.500 ευρώ (καλά τα λέω?) κάποιος έχει όλα τα απαραίτητα μέρη για μέχρι 2ο στάδιο (εντόσθια, πεταλούδες, εισαγωγές, καπάκια κ.λπ.). Φυσικά όλα τα μέρη θα υποστούν ρεκτιφιέ για να γίνουν σαν καινούργια… Το ζήτημα είναι το εξής: Πως μπορείς να βρεις μεταχ/νο μοτέρ από Celica ή mr2 με λίγα χιλιόμετρα και όχι ιδιαίτερα καταπονημένο; Ποιον μπορείς να εμπιστευτείς (εάν δεν έχεις πολύ δικό σου άνθρωπο) ότι το μοτέρ που σου δίνει είναι ok; Και με το ρεκτιφιέ, τα μέρη επανέρχονται σε τέλεια κατάσταση;

Σκέφτεται κανείς άλλος φωναχτά;
__________________
Lift, lift, lift...
Απάντηση με παράθεση