Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #222  
Παλιά 11-09-09, 18:36
Το avatar του χρήστη madvinegar
madvinegar Offline:
Administrator

 
Εγγραφή: 25-05-2005
Μοντέλο: Jeep Renegade
Περιοχή: Πειραιάς
Ηλικία: 45 male
Μηνύματα: 12.662
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 10
madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός
Ηλία νομιζω μπερδευτήκαμε.

Θα τα παρω απο την αρχη.

Η βαλβιδα του 1ζζ οντως εχει μεγαλυτερη επιφανεια, όχι μηκος.
Με τον εκκεντροφόρο του 1ζζ της celica, που λογικά ειναι πιο αγριος πετυχαίνεις μεγαλύτερη διάρκεια ανοιγματος. (θα εχει πιο στρογυλλεμένα εκκεντρα (κνωδακες) λογικα).

Αυτο που ρωτησα εγω είναι αν απο μόνος του ο εκκεντροφόρος του 1ζζ κάνει ουσιαστική δουλειά γιατι απλά επεμβαίνει στην διάρκεια ανοιγματος αλλά η βαλβίδα παραμένει απο 1.4 (δλδ μικρής επιφάνειας).
Με λίγα λόγια, μήπως πρεπει να γινει συνδιασμός μεγαλης επιφανειας βαλβιδας και πιο αγριου εκκεντροφόρου για να δεις ουσιαστικό αποτελεσμα. Αυτο λογικά πετυχαίνεται μονο αν αλλαξεις ολο το καπακι του 1.4 με του 1ζζ της celica.

Σε αυτο που λες εσυ, η ερωτηση είναι αν υπάρχει περίπτωση να βρουν οι βαλβιδες με τα έμβολα λογω του ότι η διαρκεια ανοιγματος των βαλβιδων εισαγωγής (με την προσθηκη του εκκεντροφορου απο 1ζζ) θα γινει μεγαλύτερη, σωστα?

Και απλά απάντησα πως το παιδί που εχει βάλει εκκεντροφόρο απο 1ζζ φορούσε έμβολα απο 1.4 (4ζζ) και δεν ειχε προβλημα.
Τα εμβολα του 1.6 ειναι πιο κοντά (πιο σκαμμένα) απο του 1.4. Αρα υπέθεσα πως για να μην εχει προβλημα με τα εμβολα του 1.4 λογικα δεν θα εχει και προβλημα με τα εμβολα του 1.6...

Διαφωνούμε σε κατι?
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Corolless but still a Renegade... OlllllllO
Απάντηση με παράθεση