Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #36  
Παλιά 08-09-09, 17:16
Το avatar του χρήστη JL_e10
JL_e10 Offline:
 
Εγγραφή: 13-08-2006
Μοντέλο: 2001 Avensis T22
Περιοχή: Newcity of Nikaia
Ηλικία: 38 male
Μηνύματα: 3.148
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 547
JL_e10 θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Το παρακεντρο το μονο που κανει στην ουσια ειναι να "δυσκολευει" την εξοδο των καυσαεριων. Αυτο εχει σαν αποτελεσμα να δημιουργειται καποια πιεση στην εξατμιση, ωστε να μην "αδειαζει" γρηγορα το αυτοκινητο. Συνηθες φαινομενο για αρκετα ατμοσφαιρικα βελτιωμενα αυτοκινητα, πιο συχνο δε στα ΤΟΥΟΤΑ. Αυτο εχει σαν συνεπεια ομως να χανει λιγο νευρο το αυτοκινητο. Καποιους ομως δεν τους απασχολει και αφηνουν το αυτοκινητο με ομοκεντρο καζανακι. Αρπαζει πιο ευκολα χιλιομετρα αλλα σε ανηφορες και οταν ειναι φορτωμενο το αμαξι τα πραγματα ειναι καπως δυσκολα. Το ομοκεντρο εχει πιο λογικη εφαρμογη σε turbo εφαρμογες, οπου εκει το μονο που πρεπει να κοιταξεις ειναι να διωξεις τα καυσαερια το δυνατον γρηγοροτερα.

Νικηφορε τα μαμισια ειναι το κ3ρ@το τους το τραγειο. Ομοκεντρα ειναι αλλα ετσι οπως ειναι φτιαγμενα στο εσωτερικο τους για να κοβουν τον θορυβο κοβουν και τα καυσαερια.
__________________
Αφεντικο, θα θελα να μου κανεις μια αυξηση. Οχι για μενα, αλλα για τη φουκαριαρα την τσεπη μου!!!!
http://www.corollaclub.com/forums/sh...ad.php?t=14305
Απάντηση με παράθεση