Το παρακεντρο το μονο που κανει στην ουσια ειναι να "δυσκολευει" την εξοδο των καυσαεριων. Αυτο εχει σαν αποτελεσμα να δημιουργειται καποια πιεση στην εξατμιση, ωστε να μην "αδειαζει" γρηγορα το αυτοκινητο. Συνηθες φαινομενο για αρκετα ατμοσφαιρικα βελτιωμενα αυτοκινητα, πιο συχνο δε στα ΤΟΥΟΤΑ. Αυτο εχει σαν συνεπεια ομως να χανει λιγο νευρο το αυτοκινητο. Καποιους ομως δεν τους απασχολει και αφηνουν το αυτοκινητο με ομοκεντρο καζανακι. Αρπαζει πιο ευκολα χιλιομετρα αλλα σε ανηφορες και οταν ειναι φορτωμενο το αμαξι τα πραγματα ειναι καπως δυσκολα. Το ομοκεντρο εχει πιο λογικη εφαρμογη σε turbo εφαρμογες, οπου εκει το μονο που πρεπει να κοιταξεις ειναι να διωξεις τα καυσαερια το δυνατον γρηγοροτερα.
Νικηφορε τα μαμισια ειναι το κ3ρ@το τους το τραγειο. Ομοκεντρα ειναι αλλα ετσι οπως ειναι φτιαγμενα στο εσωτερικο τους για να κοβουν τον θορυβο κοβουν και τα καυσαερια.
|