margaris
αν παει το μοτέρ με τις βάσεις του 2λιτρου diesel από 101 θα πρέπει το σασμάν να περνάει 4mm πιο ψηλά και γύρω στα 12mm μακριά από την(εσοχή) του μεσαίου μπράτσου της γέφυρας γιατί σε εκείνο το σημείο το σασμάν έχει βίδα για το ψευτοκαπακο.όταν το μοτέρ δεν μπαίνει σωστά και παει χαμηλά τότε βρίσκει στη γέφυρα και κόβουν το χειλάκι της γέφυρας για να περνάει το σασμάν και τα ημιαξόνια όταν στρίβεις κουρδίζουν από κάτω. πριν 2 μήνες έβαλα st 205 σε 101. το μόνο πρόβλημα είναι ότι με αυτό το τρόπο βρίσκει το υδρόψυκτο όταν κλείνει το καπό και χρειάζεται να χτυπηθούν λίγο τα νεύρα του καπό από μέσα. στο ΕΕ111 δεν υπάρχει τέτοιο πρόβλημα.οι τρεις βάσεις του σασμάν θα είναι από Ντίζελ και η βάση του θόλου του συνοδηγού μπορεί να παει από το 205 με μικρο διορθώσεις.
|