Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από andyag
νομίζω ότι δεν υπάρχει θέμα σύγκρισης διότι το ε12 είναι ποιό στημένο αυτοκίνητο με άλλες προδιαγραφές δλδ ποιό σύγχρονο, με λιγότερους ρύπους κτλ. με όλα τα παραπάνω και με το ποιό βαρύ αμάξωμα αλλά ποιό σταθερό και στιβαρό από ε11, έχουν σχεδόν ίδιες με λίγο καλύτερο το ε12 (ανάλογα τον οδηγό) επιδόσεις. Τώρα αν με ε11 βλέπετε συχνά τα 200+ χιλ, σας προτείνω να συγκρίνετε αν είναι πραγματικά 200+ και πηγαίνετε διπλα διπλα με ε12 να δούμε εκείνο ποσα γράφει. πάντως και τα δυο αυτοκίνητα είναι πολύ καλά αλλά ανήκουν σε διαφορετικές γεννιές και τεχνολογίες (ασφάλεια, ρύπους κλπ).
Επίσης τελείως μαμα και τα δύο το ε12 είναι καθαρά μπροστά....
|
Οσον αφορα για το πιο νεο αμαξωμα και τα θεμετα ασφαλειας εχεις δικιο προφανως ενα πιο καινουριο αυτοκινητο εχει καλυτερα στανταρ ασφαλειας.
Οσον αφορα τις επιδοσεις το ειπα και πιο πριν οι επιδοσεις ειναι της διαφορας του 0.2" υπερ της 11αρας. Και οι τελικες ειναι ακριβως ιδιες 185χλμαω. Πιο πισω ειναι η στρογυλλοφαναρη 11αρα με 0.2" διαφορα με την 12 αρα κ 175χλμ τελικη.
Οι ρυποι ειναι ακριβως ιδιοι οσον αφορα ταην 12αρα και την facelift 11αρα φορουν το ιδιο κινητηρα αλλωστε με 159gr/χλμ. Οι στρογυλλοφαναρες εχουν 165gr/χλμ.