Θέμα: 20V σε Ε12
Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #30  
Παλιά 02-09-09, 10:03
Το avatar του χρήστη corollapatra
corollapatra Offline:
Administrator
 
Εγγραφή: 28-02-2005
Μοντέλο: T Sport 5d facelift
Περιοχή: Πάτρα
Ηλικία: 49 male
Μηνύματα: 6.116
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 889
corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα
Φίλε margaris είναι λογικό ως μηχανικός που είσαι να αναζητάς την καλύτερη δυνατή μετατροπή που θα προσφέρει τις καλύτερες δυνατές αποδόσεις και επιδόσεις σε μία καρότσα (προσπαθώντας να επιτύχεις έναν στόχο που έχεις βάλει, ένα στοίχημα με τον εαυτό σου και τις δυνατότητές σου αν θες), χωρίς ίσως να δίνεις ιδιαίτερη σημασία και βαρύτητα σε θέματα που σαφώς ενδιαφέρουν τον κάτοχο του προς μετατροπή αυτοκινήτου. Και τις περισσότερες φορές εμείς οι τελικοί "χρήστες" του αυτοκινήτου αυτού θέλουμε ναι μεν την βελτίωσή του αλλά ταυτόχρονα και την διατήρηση (αν όχι την αύξηση της αξίας του οχήματος μας). Βάζοντας λοιπόν κινητήρα πολύ παλαιότερο της καρότσας μας, ουσιαστικά γίνεται υποτίμηση του ίδιου του αυτοκινήτου, άσχετα εάν κάτι τέτοιο μπορεί να μας αποδώσει 300hp... Και να μην αναφέρω το κόστος αλλά και τον κίνδυνο αναξιοπιστίας ενός τέτοιου εγχειρήματος...

Ο υπερκυβισμός είναι ό,τι πιο αξιόπιστο και πιο αποδοτικό υπάρχει αυτή τη στιγμή για κινητήρες vvti. Και ταυτόχρονα, χωρίς να μειώνεται κατ' ελάχιστο η αξία του αυτοκινήτου, χωρίς να υπάρχει καμία ανάγκη για "μόντες" και "κόψε-ράψε", δίνοντας σου την δυνατότητα (τοποθετώντας καινούργια ανταλλακτικά) να έχεις ένα ολοκαίνουργιο μοτέρ... Αυτά είναι πράγματα που ο μέσος κάτοχος αυτοκινήτου που θέλει να το βελτιώσει τα αξιολογεί με θετικό πρόσημο...

Δε νομίζω να διαφωνείς σε όλα αυτά...
__________________
Lift, lift, lift...
Απάντηση με παράθεση