1ον Εχεις προσωπική εμπειρία απο υπερκυβισμό και είδες ότι καίει τόσο? Αν ναι... μαλλον κατι λαθος σου κανανε...
Εχεις προσωπική εμπειρία απο 20βάλβιδο ή έβαλες κατευθείαν το 3sgte?
2ον Και μοτερ 2zzge να βαλεις... παλι σε δουλεια να βρισκόμαστε θα είσαι γιατι θέλεις πολλά πράγματα που δεν ξερω αν μπαινουν και όλα... Δλδ θελεις TRC, VRC, σασμαν, καντραν και δεν ξέρω και εγω τί αλλο έχει παραπάνω η TS απο το απλό 1400 (συν πιο δεμενο σασί) και πάλι TS ΔΕΝ θα έχεις... Ειναι καλύτερο να πουλησεις την 1400αρα σου και να παρεις μεταχειρισμένη TS παρά να μπλέξεις έτσι. Συν το κόστος ειναι αρκετά μεγαλο! Ποσο να κανουν ολα αυτα μαζί με τον κινητήρα? Ελπίζω να συμφωνείς...
3ον Ποτε δεν συγκρινα τα δυο μοτερ όσον αφορα τις επιδόσεις. Τα συγκρινα ως προς το τί είναι πιο ωφέλιμο, τι πιο εφικτό, τι πιο ευκολο, και τι πιο σωστό για να μην χασει αξια το αυτοκινητο σου συν να αποφυγεις να πληρωνεις τελη, μυδια, ξυδια, δηλωματα, ασφάλειες κόψε-ράψε κτλπ άδικα.
Αν θέλεις να συγκρίνουμε και επιδόσεις, εχουν γινει κόντρες 20βάλβιδων με "καλό" υπερκυβισμενο 3ου σταδίου, και το υπερκυβισμενο ήταν μπροστά.
Απλά την άποψη μου λεω για να βοηθήσω το παλικάρι. Πιστευω πως οι 9 στους 10 εδω μεσα συμφωνουνε μαζί μου. Μιλάμε για την συγκεκριμένη καρότσα (δλδ την Ε12). Αν ειχε πχ 101 ή 111 pro-facelift θα συμφωνούσα 300% να βαλει 20βαλβιδο).
Τωρα, η τελική απόφαση ειναι δική του... Απλά δεν ειναι καλό να λέμε ανακρίβειες (οπως οτι το υπερκυβισμενο καιει σαν διλιτρο) απλά για να υποστηρίξουμε την γνωμη μας...
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Corolless but still a Renegade... OlllllllO
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη madvinegar : 01-09-09 στις 17:31.
|