Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #4  
Παλιά 31-08-09, 01:20
Το avatar του χρήστη JL_e10
JL_e10 Offline:
 
Εγγραφή: 13-08-2006
Μοντέλο: 2001 Avensis T22
Περιοχή: Newcity of Nikaia
Ηλικία: 38 male
Μηνύματα: 3.148
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 546
JL_e10 θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Τωρα που το σκεφτομαι αυτο για την αναρτηση που ανεφερα ισως ειναι λιγο ακυρο. Απο την αλλη για σκεψου το λιγακι. Τα πιο σκληρα αμορτισερ εχουν πιο μικρη διαδρομη. Το αλλο που ανεφερα ως κλασικο προβλημα στα ΤΟΥΟΤΑ, ναι το ειχα αντιμετωπισει κι εγω στο 101 οταν ολοκληρωθηκε η εξατμιση. Επειδη ηταν κυριολεκτικα τηλεσκοπιο το αυτοκινητο το χανες στην ευθεια γιατι εφευγαν τα καυσαερια για πλακα, αλλα σε ανηφοριτσα τα πραγματα ηταν δυσκολα γιατι δεν κραταγε πιεση. Γι αυτο και ξαναλλαξαμε το τελικο. Εχε ομως στα υποψην σου οτι τα μοτερ μας δεν εχουν καμια σχεση, μιας και το δικο σου ειναι VVT-i ενω το δικο μου ειναι απλο, και γενικα ειναι λιγο περιεργο το μοτερ σου. Το λαστιχο σου ειναι στην σωστη διασταση για 16αρα ή το πηγες εμπειρικα?
__________________
Αφεντικο, θα θελα να μου κανεις μια αυξηση. Οχι για μενα, αλλα για τη φουκαριαρα την τσεπη μου!!!!
http://www.corollaclub.com/forums/sh...ad.php?t=14305
Απάντηση με παράθεση