Τωρα που το σκεφτομαι αυτο για την αναρτηση που ανεφερα ισως ειναι λιγο ακυρο. Απο την αλλη για σκεψου το λιγακι. Τα πιο σκληρα αμορτισερ εχουν πιο μικρη διαδρομη. Το αλλο που ανεφερα ως κλασικο προβλημα στα ΤΟΥΟΤΑ, ναι το ειχα αντιμετωπισει κι εγω στο 101 οταν ολοκληρωθηκε η εξατμιση. Επειδη ηταν κυριολεκτικα τηλεσκοπιο το αυτοκινητο το χανες στην ευθεια γιατι εφευγαν τα καυσαερια για πλακα, αλλα σε ανηφοριτσα τα πραγματα ηταν δυσκολα γιατι δεν κραταγε πιεση. Γι αυτο και ξαναλλαξαμε το τελικο. Εχε ομως στα υποψην σου οτι τα μοτερ μας δεν εχουν καμια σχεση, μιας και το δικο σου ειναι VVT-i ενω το δικο μου ειναι απλο, και γενικα ειναι λιγο περιεργο το μοτερ σου. Το λαστιχο σου ειναι στην σωστη διασταση για 16αρα ή το πηγες εμπειρικα?
|