Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #8  
Παλιά 28-08-09, 17:57
Το avatar του χρήστη NIKOSX
NIKOSX Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 11-06-2007
Περιοχή: xios
Ηλικία: 39 male
Μηνύματα: 368
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 262
NIKOSX θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος NIKOSX θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από margaris Εμφάνιση μηνυμάτων
Tιμές τροπέτων : st185 air to air 1500 , st205 water air water 3000 μαζί με φρένα 4πίστονα 320mm εμπρός, st215 air to air 2700-3000 , st185rc water air water δεν βρίσκεις.
Καλύτερο μοτέρ και πιο δυνατό σαν εργοστασιακό είναι το st215 CALDINA.
japan st185 225hp 0,6bar 28kg ροπή 89'-93'
japan st185rc 235hp 0,6bar 31kg ροπή 91'(10) - 92'(02)
japan st205 241hp 0,8bar 31kg ροπή 94'-97'
japan st205wrc 255hp 0,9bar 31kg ροπή 97'-99'
japan st215 260hp 0,6bar 32kg ροπή 97'-

Σασμάν είχα ατμοσφαιρικό 2λιτρο και το πέταξα γιατί είναι πολύ κοντό 4η, 5η.
Το mr2 έχει μεγάλες απώλειες σε hp. cal me.

Εξάτμιση έχω φ70 εσωτερικό από downpipe
Βάσεις εργοστασιακές diesel
a/c κανένα πρόβλημα.
Η κατανάλωση είναι θέμα επιλογής σασμάν και άψογης λειτουργίας μοτέρ ( στο ταξίδι min 8 litra/100km )

Mε την ανάρτηση,,, θέλω να πηγαίνω βόλτα χωρείς ζώνη στη μέση και πονοκέφαλο!
TO WRC CT205 δεν ειναι με το yamaha καπακι? η εχουν και τα αλλα? παντςσ συμφωνω μαζι σου το caldina ειναι το καλητερο....
__________________
προχθες μου καναν τα ΕΚΑΜ 45 μπλοκα μα δεν υπολογισανε το turbo το TOYOTA
Απάντηση με παράθεση