Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #139  
Παλιά 24-08-09, 13:23
Το avatar του χρήστη GMASTER6
GMASTER6 Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-03-2008
Μηνύματα: 2.150
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 426
GMASTER6 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από kokovios Εμφάνιση μηνυμάτων
Φιλος με celica μοντελο 89 με 4age ανοιξε με audi a3 1.8 T το παλιο με 150hp νομιζω, ανοιξαμε 2καβαλο και οι δυο απο πρωτες ρολλαριστες γυρω στις 4000 στροφες,βλακεια για εμας που πηγαμε τοσο ψιλα αφου εκει περιπου τυρμπιζει τερμα πιεση αυτος...
τεσπα ανοιγουμε μεχρι 4αρτες.
Το αποτελεσμα ηταν αρκετα ικανοποιητικο αφου μας εκανε μισο αμαξι διαφορα μολις ξεκινισαμε( αυτος τουρμπισε αμεσως οπως ειπα πριν),στα κουμπωματα 2ερας 1 αμαξι μπροστα εκεινος και στα κουμπωματα 3ης μεχρι και 4αρτες η διαφορα ηταν η ιδια( 1 αμαξι ΜΟΝΟ!!!)


Υ.Γ: το celica με εισαγωγη και εξατμιση χωρις καταλητη και το audi φιλτρο στον παπα σκαστρα και τελικο......


το παλικαρι με το audi τρελαθηκε και ελεγε συνεχως οτι δεν ειναι μαμα το celica..... μαλλον δεν θα ηξερε τι σημαινει 4age......

Αν ηταν μαμα το Α3 δεν τουρμπιζει στις 4000!τουρμπιζει λιγο μετα τις 2000-2100 και εχει σταθερη ροπη μεχρι τις 5000 περιπου...Παντως λογω τουρμπινας ακομα και με τελικο και φιλτρο κατι θα εχει τσιμπησει το α3(μπορει να εχει σηκωσει κανα δεκατακι παραπανω σε bar πιεση ) σε αντιθεση με καποιο ατμοσφαιρικο δλδ παιρνει παραπανω ακομα και με περιφερειακα...
__________________
本物の男性はダウンヒル·バトル



すべてはバランスについてです