αδερφε τι περιμενες να παθεις με τοσες αλλαγες στην εξατμιση? λογικο να ξεφουσκωσει το αμαξι. καταρχην ειχες αλλαξει ολη την εξατμιση απο τον καταλυτη κ πισω αρα το μονο που κραταγε backpresure ηταν ο καταλυτης. μολις τον εβγαλες κ αυτον αντε γεια... τωρα μιας κ μπηκες στα εξοδα κ τα εχεις πληρωσει(καζανακια-καταλυτη) για αρχη αλλαξε μονο την σωληνα κ βαλε την εργοστασιακη διασταση μεχρι πισω στο τελικο μπας κ σωθει λιγο η κατασταση. αν κ παλι δεν τοτε ξαναβαλε τον εργοστασιακο καταλυτη. αλλα πιστευω οτι με την σωληνα μονο θα κανεις δουλεια... τα καζανακια κ ο καταλυτης που ειναι πιο μεγαλα θα λειτουργουν σαν θαλαμοι διαστολης καυσαεριων κ η σωληνα θα σου κραταει το αναλογο backpresure που χρειαζεται το μοτερ προκειμενου να μην ξεφουσκωνει... τωρα οσον αφορα την εργοστασιακη διασταση δεν ξερω να σου πω εγω... λογικα θα παιζει στα 40-44χλ εσωτερικη αλλα στους εξατμισαδες συνηθως αναφερονται στην εξωτερικη διασταση της σωληνας δλδ 45-49χλ...
|