Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από THEMIS
Ναι, αυτά που έγραψα ήταν απλή αντιγραφή από αυτά που λέει το χαρτί της ΤΟΥΟΤΑ. Γινόταν κατακράτηση λαδιού στο χώρο πάνω από τα πιστόνια (προς τις βαλβίδες) και αυτό είχε ως αποτέλεσμα να καίγεται το λάδι αρκετά γρήγορα.
|
Τωρα το λες σωστά...! Δεν επεστρεφε το λάδι, λόγο του οτι οι τρύπες των
πιστονιών ήταν μικρές και δεν "προλαβαινε" να περασει προς το καρτερ.
(
Άρα τα πιστονια είχαν το ελάττωμα - Και δεν το λέω ετσι απλά...το ξέρω ΠΟΛΥ καλά το θέμα. Εχω διαβάσει και την τεχνική ενημέρωση και το έχω αντιμετωπίσει πολλές φορές...η δουλειά βλέπεις

)
και ΟΧΙ οτι έφταιγε το "πανω μπλοκ" οπως λες, δηλαδή η κεφαλή και τα ωστήρια που εκαιγε το λαδι!!!