Ναι, αυτά που έγραψα ήταν απλή αντιγραφή από αυτά που λέει το χαρτί της ΤΟΥΟΤΑ. Γινόταν κατακράτηση λαδιού στο χώρο πάνω από τα πιστόνια (προς τις βαλβίδες) και αυτό είχε ως αποτέλεσμα να καίγεται το λάδι αρκετά γρήγορα.
Όχι, απ'οτι μπορώ να θυμηθώ, δεν ήταν στα πιστόνια τα ίδια, άσχετα αν είχαν υποστεί ζημιές μαζί με τα ελατήρια ώστε να χρειαζόντουσαν αντικατάσταση.
Πάντως για καλό και για κακό, όντως τα καινούργια πιστόνια είναι σαν αυτά που δείχνεις εσύ πλέον (μου το είπε ο τεχνικός τότε...).
|