Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από THEMIS
Αλλάχτηκε όλο το "σορτ μπλοκ" δηλ. πιστόνια=έμβολα στρόφαλος και τα συναφή το πάνω μπλοκ (το οποίο κατά την ΤΟΥΟΤΑ είναι και το αίτιο του ελατώματος) ελατήρια ωστήρια βαλβίδων (όχι όμως οι ίδιες οι βαλβίδες).
|
Στο δικό σου αυτοκίνητο έκρινε η ΤΟΥΟΤΑ οτι το πρόβλημα ήταν στο "πάνω μπλοκ" = κεφαλή ???
Γιατί το πρόβλημα σε αυτους τους κινητηρες (οπως έχουμε πει επανειλημμένα) εντοπίστηκε στα πιστόνια (=έμβολα) που είχαν λιγότερες τρύπες (2 αντί 4 των βελτιωμένων) και κατα πολύ μικρότερες.
βλέπε φωτο....