Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #8  
Παλιά 01-08-09, 17:46
Hlektrologos Offline:
 
Εγγραφή: 26-07-2005
Μοντέλο: ZZΕ111
Ηλικία: 40 male
Μηνύματα: 679
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
Hlektrologos είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Οι τρυπητοι και χαρακτοι δισκοι δεν εχουν σαν σκοπο την απαγωγη θερμοτητας. Την απαγωγη θερμοτητας την αναλαμβανουν τα αυλακια που εχει η δισκοπλακα στο μεσον της (που ειναι σαν δυο ενωμενες δισκοπλακες). Το τρυπημα βοηθαει στο να εχει μεγαλυτερες ανοχες σε συστολες και διαστολες.Σε περιπτωση που ειναι ζεστη και πεσουμε σε νερα το πιο πιθανο ειναι η δισκοπλακα η να ραγισει η να στραβωσει. Αυτο ομως δεν συμβαινει με το τρυπημα, τουλαχιστον οχι τοσο ευκολα. Απο την αλλη το χαραγμα βοηθαει στο να καθαριζεται η επιφανεια των τακακιων κατα το φρεναρισμα απο σκουπιδια που εχουν επικατσει στην απιφανεια τους, η απο το ιδιο το υλικο τον τακακιων που λιωνει οταν φρεναρουμε. Ετσι εχουμε καλυτερο φρεναρισμα γιατι ακουμπαει με τη δισκοπλακα μεγαλυτερο μερος της επιγφανειας του τακακιου. Τελος, οταν το τακακι κλεινει στο φρεναρισμα, στην εσωτερικη του επιφανεια μπορει να εγκλοβιστουν φυσαλιδες αερα. Οι φυσαλιδες αυτες διαφευγουν τοσο μεσω των τρυπηματων οσο και μεσα απο τις χαραξεις. Αρα οπως και πριν εχουμε μεγαλυτερη επιφανεια επαφης του τακακιου με την δισκοπλακα.

Βεβαια τα τρυπηματα και οι χαραξεις δεν μπορουν να γινουν απο τον καθενα οπως κανουν πολλοι σε τορνο για να τα κονομισου αλλα θελουν ειδικη μελετη γιατι οσο αφαιρουμε υλικο απο την δισκοπλακα αλλαζουν οι ανοχες τις. Αποψη μου παντος ειναι πως οι τρυπες και οι χαραξεις δεν θα σε βοηθησουν και ιδιαιτερα στο φρεναρισμα. Και εγω που εχω βαλει πιο πολυ για μουρη τις εχω. Εκτος αν πηγαινεις σε track-day συχνα οπου εκει τα φρενα ειναι συνεχεια σε χρηση. Αυτο που μπορεις να κανεις ειναι καινουργια λαστιχα, οπως ειπαν και τα παιδεια αν εχεις ταμπουρα βαλε δισκοπλακες, βαλε καλα τακακια στα φρενα και μετα μαθε να χρησιμοποιεις σωστα το φρενο σου. Αν οπως λες οταν μπλοκαρουν οι τροχοι το αυτοκινητο παει αλλου γι' αλλου αυτο δεν ειναι σωστο. Κανονικα θα πρεπει να συνεχιζει ευθεια. Αυτο μπορει να οφειλεται σε προβλημα κατα το φρεναρισμα σε εναν απ τους τροχους. Μια φορα το εια παθει και εγω και τοτε μου ειχε κολλισει το εμβολο του φρενου σε μια απο τις μπροστα δισκοπλακες. Αυτα απο εμενα.
Απάντηση με παράθεση