Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #21  
Παλιά 30-07-09, 18:47
Το avatar του χρήστη aptitude
aptitude Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 19-12-2008
Μοντέλο: corolla e111 20v b/t
Περιοχή: Ευβοια
Ηλικία: 45 male
Μηνύματα: 80
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 210
aptitude είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar Εμφάνιση μηνυμάτων
Μην ξεχνας ομως οτι το μοτερ "θρυλος" που πηρες, δεν το πηρες καινουριο. Ηρθε απο το αγνωστο και δεν ξερεις κατα ποσο οι προηγουμενοι ιδιοκτητες δεν κανανε χαζα χωσιματα ή ηλιθια χωσιματα οταν ηταν κρυο ή κατω απο αλλες συνθηκες που αγνοεις κτλπ... προκαλώντας καποια ζημια.

Οποτε τωρα τι σκεφτεσαι? Αλλαγη ελατηριων λαδιου? (ισως ΚΑΙ τσιμουχακια?)


σωστο και αυτο που λες .

δεν ξερω ακομη τι θα κανω , περιμενω μπας και ριξει στο τραπεζι καποιος
καμια ιδεα , γιατι χαμηλα , οπως ειπα και ποιο πανω δεν μου καιει , απο τσιμουχακια αν ειναι σωστο το τεστακι που εκανα δεν φαινεται κατι , στην τουοτα λενε ανοιγοντας και βλεποντας και αυτο με τρομαζει .

οποτε εχω ψιλοκομπλαρει λιγο .

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από JL_e10 Εμφάνιση μηνυμάτων
Εχεις κανε επισκευη την μερα που κουμπωσες το μοτερ επανω? Το λεω γιατι ειδα το ποστ του φιλου wastegate, και για να ειμαι ειλικρινης μου φαινεται και η πιο λογικη εξηγηση. Βλεπεις ενα μοτερ το οποιο ειναι σε μορφη τροπετου, μεχρι να κουμπωθει σε αλλο αμαξι περναει καποιον καιρο σε αχρηστια, οποτε τα πρωτα που θα πρεπε να αλλαξεις ειναι τα τσιμουχακια. Το επομενο ειναι να εχεις πεσει στην περιπτωση των περιπτωσεων που το μοτερ ειναι σουπα, δηλαδη ουτε για ανταλλακτικα.

edit: με προλαβε ο madvinegar. Τηλεπαθεια εχουμε?
το αμαξι το πηρα ετοιμο εχω κανει περιπου 2500 και δεν μου ειχε καψει τιποτα με μικτη οδηγηση σκισημο και χαλαρα . απλα ισως το πιεσα λιγο παραπανω , για σουπα τελειως δεν το κοβω , αλλα πως θα το διαπιστοσω ?

καμια συμβουλη ?

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη corollapatra : 31-07-09 στις 09:44. Αιτία: Συγχώνευση posts...
Απάντηση με παράθεση