Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #2  
Παλιά 28-07-09, 16:44
Το avatar του χρήστη Erebos
Erebos Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 24-03-2008
Μοντέλο: '97 Avensis 4A-GZE
Περιοχή: Αργυρούπολη, Αθήνα
Ηλικία: 42 male
Μηνύματα: 86
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 219
Erebos είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από κωνσταντίνος Εμφάνιση μηνυμάτων
Και ασ μην ξεχνάμε οτι μιλάμε γα 1.4 ή 1.6 μοτέρ οχι για τιποτα τέρατα που οταν βάζεις ενα φίλτρο-τελικό και τραβάει 10 φορές ποιο πολυ αέρα πέρνει 5 άλογα !
Δεν παίζει ρόλο μόνο ΠΟΣΟ αέρα τραβάει, αλλά και ΠΩΣ τον τραβάει, δλδ αν οι στροβιλισμοί που δημιουργεί το φίλτρο και ο σωλήνας εισαγωγής ευνοεί την ομοιόμορφη μίξη του μείγματος και συνεπώς την καύση του.
Πχ. το βαρελάκι της BMC για το S2000 (~€300...) δίνει από ΜΟΝΟ του 15 άλογα δυναμομετρημένα. Αυτό θα πει άριστος σχεδιασμός.
Μία σωστά σχεδιασμένη φιλτροχοάνη (και όχι του τριαντάευρου) δίνει λογικά 3-5 άλογα. Αλλά συνήθως χρειάζεται πρόγραμμα για να είναι σωστό το μείγμα.
Ένα βελτιωτικό φίλτρο-πανελ δεν πρόκειται να ανεβάσει αισθητά την απόδοση του μοτέρ εκτός και αν είναι ήδη βελτιωμένο με άλλο τρόπο (εκκεντροφόροι ή υπερτροφοδότηση κλπ).
Απάντηση με παράθεση