Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #19  
Παλιά 22-07-09, 14:08
PeterIoannou Offline:
 
Εγγραφή: 24-01-2007
Μοντέλο: Avensis ZZT223
Περιοχή: Ambelogardens
Ηλικία: 56 male
Μηνύματα: 1.633
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 422
PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος
Wink

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar Εμφάνιση μηνυμάτων
Νομίζω παίζει ρόλο και το γεγονός ότι έχουμε σκ@τοβενζίνη οπότε αν εχεις πολύ χαμηλη σταθμη βενζινης στο ρεζερβουαρ, η αντλία θα ρουφάει και ποσότητες "εμπλουτισμένες" σε κατακάθια και κατάλοιπα που είτε θα μπουκωσουν το φίλτρο ή θα περάσουν και θα μπουκώσουν την αντλία...
Αν δεν κάνω λάθος, η αντλία είναι μέσα σε ένα πλαστικό "δοχείο" που λειτουργεί σαν φίλτρο και στην είσοδό της υπάρχει ακόμα λεπτότερο φίλτρο (σαν σίτα). Τα φίλτρα μπορεί να κοντέψουν να φράξουν από ακαθαρσίες, αλλά η αντλία θα επιβιώσει.
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από tsport192
Είμαστε σίγουροι πως η τρόμπα βενζίνης βρίσκεται μέσα στο ρεζερβουάρ? Μου φαίνεται περίεργο...αν αναλογισθείται δε, πως η τρόμπα δουλεύει με ρεύμα, μου φαίνεται ακόμα πιο περίεργο...
Όπως ακριβώς και το φλοτέρ, το οποίο επίσης διαρρέεται από ρεύμα. Αν θέλετε να δείτε πού ακριβώς βρίσκεται και άλλα χρήσιμα στοιχεία, μπείτε στο toyodiy.com και θα καταλάβετε ότι δεν υφίσταται πρόβλημα...
Πάνος.
ΥΓ: Παρεμπιπτόντως, Ηλία, χρόνια σου πολλά και ό,τι επιθυμείς...
__________________
Fast cars do not kill.
Slow drivers, do!!!
Saneatsu Abukara
Απάντηση με παράθεση