Υπάρχουν πολλοί λόγοι που μπορεί να συμβαίνει αυτό. Το σίγουρο είναι ότι από εκεί που είναι περισσότερο φαγωμένο μάλλον φρενάρεις περισσότερο. Αν θες να είσαι σίγουρος να πας να το μετρήσεις σε φρενόμετρο σαν αυτό που έχουν στα ΚΤΕΟ. Εγώ όταν πέρασα ΚΤΕΟ είχε τα ίδια ποσοστά στα 2 μπροστινά ενώ στα 2 πίσω δισκόφρενα μου είχε μια μικρή απόκλιση. Όταν είναι μεγάλη απόκλιση σε κόβουν κιόλας. Τα τακάκια μου σήμερα που τα μέτρησα τα μπροστινά έχουν ψαχνό 5mm ενώ τα καινούρια έχουν 12mm και είναι εντελώς ομοιόμορφα φαγωμένα. Καλύτερα να πας να το μετρήσουν στο φρενόμετρο και μετά πας toyota και στο ψάχνουν τι γίνεται.
|