Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #1015  
Παλιά 01-07-09, 19:02
Το avatar του χρήστη toyota mania
toyota mania Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 02-01-2005
Μοντέλο: Avensis
Περιοχή: καρδίτσα
Ηλικία: 52 male
Μηνύματα: 2.679
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 519
toyota mania είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από GMASTER6 Εμφάνιση μηνυμάτων
Μαλλον τα μπερδεψες λιγο εδω ...το αναποδο ισχυει
Το κοντυτερο σασμαν θα δωσει καλυτερες ρεπριζ σε μενονομενες ταχυτητες.Πχ 4τεταρτη με 4τεταρτη 50-100.Εαν προκειτε για ρολλαριστη κοντρα, ας πουμε 2δευτερες απο 60-180, η 60-200, εκει στο μπαμ να ανοιξει το κοντο σασμαν και μετα τον ρολλο παιζει η δυναμη του μοτερ.
Μια 16αρα corolla G6,απο ρολλ δευτερες, δεν θα εχει κανενα πλεονεκτημα σε σχεση με την 5πενταταχυτη.Δεν σημαινει θεοκοντο σασμαν παει και καλυτερα.
Το εχω ξαναγραψει.Μην κοιτατε τις τετραπληγικες ρεπριζ των περιοδικων.Αυτες ειναι για αναπηρους.Εαν ειναι δυνατον να επιταχυνω με 4τετερτη και 5πεμπτη 50-80.
Σε καθε χιλιομετρα, ξερεις το αυτοκινητο σου με ποια σχεση εχει την ποιο πολυ δυναμη και επιταχυνης με αυτη.Π.χ εμενα 50-80 με 2δευτερη.Τι με νοιαζει εμενα εαν ο αλλος επιταχυνει εκει με 3 , η με 4 και με 8.Με γεια με χαρα του.
Τελος να μην σας πιανουν κοροιδο να ανοιγεται με οποια σχεση και χιλιομετρα βολευει τον αλλο, αλλα να τον φερνεται στα μετρα σας.
__________________
Ηρακλης. 4A-FE Power και τωρα 2SZ-FE.