Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #4  
Παλιά 30-06-09, 00:20
Το avatar του χρήστη κωνσταντίνος
κωνσταντίνος Offline:

Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 25-03-2006
Μοντέλο: E12
Περιοχή: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Ηλικία: 40 male
Μηνύματα: 1.022
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 339
κωνσταντίνος είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar Εμφάνιση μηνυμάτων
Μπορείς να ανεβάσεις μια φωτο να το δούμε?
Το ειχε κανει και ενα αλλο μελος (ο Κωσταντινος) αλλα δεν ειδε ουσιαστικη διαφορα.
Το μαρκα ειναι το φιλτρακι?
Ναι το έκανα και εγώ οπότε μπορώ να σας απαντήσω με ακρίβεια επί του θέματος.

α) Σαφέστατα ίδια απόδοση με το φίλτρο-πάνελ της ΚΝ. (αποδεδειγμένο με ηλεκτρονικό μετρητή μάζας αέρα!)

β) Το εγκατέλειψα γιατί είχα την υποψία ότι υπήρχε εισροή αέρα πίσω από την χοάνη στην ένωση των δύο σωλήνων όπου είναι αδύνατη η τοποθέτηση φλάντζας....

και τέλος αν δεν αλλάξεις τον μαμά σωλήνα εισαγωγής αέρα πάλι δεν έχει καμία διαφορά...

το παρακάτω link θα σας κατατοπίσει... αν το διαβάσετε ολόκληρο θα πάρετε πολλές ιδέες και εκεί εξηγώ και πώς πέρασα τον νέο σωλήνα αέρα...

http://www.corollaclub.com/forums/sh...t=10260&page=6

τώρα ότι αφορά σε τοποθέτηση σκέτης χοάνης θα πρότεινα Όχι διότι ο ζεστός αέρας που ρουφάει από την μηχανή ειδικά το καλοκαίρι προκαλεί αισθητή μείωση απόδοσης... τουλάχιστον εντός πόλης που το έχω δοκιμάσει εγώ...
__________________


Αν δέν είναι πισωκούνα δέν κάνεις δουλειά !

Θυμήσου ! οδήγα προσεχτικά, είναι υποχρέωση σου! τα παλιοσίδερα ξανα γήνονται, εμείς ΌΧΙ.

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη sotoskap : 30-06-09 στις 08:18. Αιτία: Συγχωνευση - Λευκό χρωμα γραμματοσειρας
Απάντηση με παράθεση