Παιδια οι τελικες και οι επιταχυνσεις δεν μετριουνται ουτε σε ανηφορες ουτε σε κατηφορες... Μετρουνται σε οριζοντιες επιφανειες και σε συγκεκριμενη αποσταση δεν βγαινουν να βρουν μια ατελειωτη κατηφορα και να δουν ποσα πιανει το αυτοκινητο. Στο forum υπαρχει φωτογραφια απο g6 1.3 που εχει κοντερισια 210 πραγματικα δεν ηταν ουτε 200 γιατι θα ειχε επεμβει ο κοφτης εγκεφαλου στα 200. Για να δινει η toyota τετοια νουμερα μαλλον εχει κανει αξιοπιστες μετρησεις επανελλημενα και με τα καταλληλα μηχανηματα και στις καταλληλες συνθηκες και οχι στο δρομο σε ανηφορες κατηφορες και μετρωντας δεκατα δευτορολεπτου με το χερι.
Ολοι εχουμε δει μεγαλα νουμερα στο κοντερ αλλα καλο θα ηταν να αναφερουμε το κοντερισια μετα. Και τα κοντερ οσο μεγαλωνουν οι ταχυτητες εχουν και μεγαλυτερες αποκλισεις. Οσο για το τι αυτοκινητα εχει πατησει ο καθενας αυτο ειναι και θεμα οδηγου και εγω εχω πατησει κουλο που ειχε saxo vts αλλα αφηνε πρωτες δευτερες κατω με αποτελεσμα να τρωει δυο αυτοκινητα απο φαναρι σε φαναρι τι παει να πει οτι το g6 1.3 εχει 0-100 κατω απο τα 8.8 του saxo?
__________________
I am not normally a religious man, but if you are up there, save me Superman
One day i want to become B.E.A.M.S.
|