Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #24  
Παλιά 19-06-09, 15:44
PeterIoannou Offline:
 
Εγγραφή: 24-01-2007
Μοντέλο: Avensis ZZT223
Περιοχή: Ambelogardens
Ηλικία: 56 male
Μηνύματα: 1.633
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 423
PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος
Cool

Η φωτογραφία αυτή που επισυνάπτεται πιο πάνω δεν είναι από ιδιωτική μετατροπή (αν με τη λέξη ιδιωτική θεωρείται ο ιδιώτης, δηλαδή εγώ, ο Πέτρος, ο Παύλος κλπ)...
Είναι από το project που είχε γίνει στην Activa (πρώην Brabham) στην Αγγλία, η οποία ήταν μέλος του group Yamaha και η οποία πλέον έχει κλείσει.
Και τον εμπλεκόμενο, τον γνωρίζω καλά...
Όσο για το κράτημα, με την εξεζητημένη ανάρτηση που φορέθηκε στη συνέχεια, το μπλοκέ κλπ, κλπ, το κράτημα αναβαθμίστηκε στην πορεία (όπως πολύ σωστά αναφέρθηκε από τον george4agelu, αλλά έπρεπε να έχω κάνει εξ' αρχής ορθότερη διατύπωση).
Επειδή οι απόψεις διίστανται, εγώ απλά παρέθεσα τα στοιχεία που γνωρίζω αποδεδειγμένα. Από εκεί και πέρα, κάθε αναγνώστης μπορεί να κάνει την έρευνά του και να διαπιστώσει την ορθότητα ή όχι των γραφομένων μου...
Πάνος.


__________________
Fast cars do not kill.
Slow drivers, do!!!
Saneatsu Abukara
Απάντηση με παράθεση