Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από toyota mania
Εαν εννοεις για τους πισω, υπερ επαρκουν για διπλασια ιπποδυναμη.Εξξαλου αυτοκινητα 200-250 ιππων εχουν μικροτερο δισκο.
Σε καθε περιπτωση θα κανεις ενα γυαλισμα σε τορνο του δισκους.Τακακια αναγκαστικα θα αλλαξεις, θα βαλεις καινουργια δηλαδη.Εγω εβαλα τις TRW.Καλο ειναι να βαλεις σωληνακια υψηλης.Θα κερδισεις κυριως σε αισθηση στο πενταλ.Και οπωσδηποτε φρεσκα υγρα dot 5.1.
Ισως χρειαστει να να κανεις ενα σετ γενικης τις δαγκανες.Αυτο εξαρταται που ειχε πεταμενα τα ακρα ο μαντρας.Γυρω στο 30 ευρω νομιζω εχει.Ειναι ολα τα τσιμουχακια.Αυτο θα το κανεις, σε περιπτωση που καποια δαγκανα ειναι κολλημενη και δεν εχει επαναφορα, η φρεναρει μονη της, η χανει υγρα.
|
Thanks και πάλι!
Για μπροστά, με αυτά που έχω διαβάσει εδώ μάλλον έχω καταλήξει στους Nippon Power τους οποίους βάζει η H.R.D. νομίζω. Εσύ προτείνεις κάτι άλλο?
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από toyota mania
Τωρα στο θεμα ζαντας, καλο ειναι να ειναι 7αρα απο πλευρας φαρδους, για να μην εχεις προβλημα με τους θολους και 35ET offset.Αυτο προτεινει η ΤΤΕ.
|
Η TTE στη σελίδα της
εδώ δίνει 17x7.5 με offset 35mm, άρα αν βάλω 17x7, το 42mm offset δεν θα είναι εντάξει?? Θα πάω να ρωτήσω σε κανένα ζαντά για να είμαι και σίγουρος πάντως.