Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από 2579
ολοι εχουμε την γνωμη μας το πρωτο και κυριο να εχει αυτοματο σασμαν που σημενη και πιθανοτατα το μοτερ εχει ταλεποριθη λιγοτερο.τωρα πας ρισκαροντας δλδ αν του αλλαξεις ιμαντες και τελος μπορει να μην εχει κανενα προβλημα για 3-5 χρονια με αρκετο σκισιμο αν ομως -λεω τωρα- περνεις το μοτερ με 70000 και ο αλλος το ξεσκιζε και του προσθετε μονο λαδια και του εβαζε και γραφιτη που το συνηθηζουν στην ιαπωνια και τα μεταλακια εχουν τζογο και εισαι στην εθνικη με 150+ και σπαση καμια μπιελα -που δεν ειναι διολου απιθανο ρωτα τα παιδια απο το κλαμπ -παει το μοτερ εκει θα ηθελα να ηξερα πιος απο μας θα ερθη να σε βοηθηση ...
για μενα οσα πιο πολλα κανεις απο την αρχη τοσο πιο λιγο αγχος θα εχεις οταν πλησιαζει το στροφομετρο στις 8000.πρωσοπικα θα εκανα ολα οσα λεει ο μαρμελ + μεταλακια τσιμουχακια κ.λ. θα το εστρονα και για 70000+χλμ μονο λαδια και βενζινα και τα μυαλα στους κοφτες που λεει και ο χρηστος...
|
νικο εγω εκανα σχεδον τα μισα απο οσα εγραψα και εχω το μοτερ κλεισμενα 5 χρονια και ξερεις αμα το τρεχω η οχι...
νομιζω εχω κανει 40-50000κμ απο τοτε...
α και συνεχιζει...