Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από stavragi
Επειδή η μπαταρία απο μόνη της δεν νομίζω να είναι το πρόβλημα... αν έχει αρκετή ένταση να δουλέψει τη μίζα σίγουρα έχει αρκετή και για να δουλεύει το κάθε ηλεκτρονικό στο αυτοκίνητο.
|
Δεν ισχύει αυτό! Με πεθαμένη μπαταρία το δικό μου (TS) πήρε τελικά μπρος, όταν το άφησα κλειδωμένο για καμιά ώρα χωρίς συναγερμό. Η μπαταρία όμως ήταν τόσο πτώμα που, στο δρόμο για το συνεργείο, μόλις πήγε να ενεργοποιηθεί το VSC (ESP), από μία ανωμαλία του δρόμου σε στροφή, τρελλάθηκε το σύστημα VSC (φρέναρε λάθος ρόδες και έστριψε το αυτοκίνητο!) και στη συνέχεια σε κανα δύο σημεία αναβόσβησε όλο το ταμπλό!