παιδια καλα το να κυκλοφορη κανεις με αδηλωτο μοτερ για μενα εναι επιοικος ανοριμοτιτα αν σου τυχη κανενα τρακο την εκατσες κανονικα ουτε να το σκευταιτε κανεις....(δεν σε καλυπτη η ασφαλεια)
τωρα για το δηλωμα για να καταλαβετε το μπερδεμα η καρινα που ειναι δηλωμενει ειναι η αγγλικη με τα 115 αλογα η λιφτ μπανκ 94-95 εμενα ειναι σενταν 95 οποτε δεν γεινετε αν εχεις L/B την ιαπωνικη δεν γεινετε το ιδιο και αν εχει την αγγλικη με τα 107 αλογα για σενταν ουτε λογος.οποτε πριν βαλει κανεις μοτερ πρεπει να το ελεγξη καλα.
θελει να δει τον τυπο του οχηματος και την εγγριση τυπου .αν δεν υπαρχη βαλε ενα 700ε στην τσεπη πολυ χρονο.. πηγενε αφησε 1-2 μερες παρε απο το ελληνικο και να εχεις πεση σε καλο μοτερ για να την παρη την εγγριση τυπου αλλιως περνης αλλα πραγματα...
οποτε για μενα βρισκης πιο οχημα ακριβως εχει την εγγριση το αγοραζεις και το φτιαχνεις αλλιως τρεχεις.
ολα αυτα που γραφω ειναι διασταβρωμενα μετα απο πολυ διαβασμα και συμβουλεβομενος τους σωστος και φερεγγιους ανθρωπους μην ακουτε οτι ειναι απλα τα πραγματα
αν θελετε να ρωτησετε ευχαριστως να βοηθησω
__________________
η απαντιση
στην ευθεια τις θηβας 180-260 σε 22 sec με 5τη
AUDI 20vt 315,69HP στο 1,3bar GT28RS
με type r (του 2010)απο 30-180 10 καροτσες http://www.youtube.com/watch?v=dpahDAFuc2g
ετσι για να εχετε μια εικονα...
|