Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #81  
Παλιά 31-05-09, 19:57
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Βασικά σύμφωνα με αυτά που μου είπε και το παιδί από την Λαμία και τον μηχανικό μου που ρώτησα το ασπρομαυρο καλώδιο πρέπει να φέρνει ρεύμα όταν πατάμε το κουμπί του A/C γιατί συνδέεται σε ένα καλωδιο στον κομπρέσορα που είναι ο συμπλεκτης για να πάρει μπρος. Αυτό δεν φαίρνει σε μένα όμως ρεύμα! έτσι σύνδεσα σωστά τα καλώδια ώστε με το κουμπί του Α/C τουλάχιστον να παίρνουν μπρος τα 2 βεντιλατερ (ψυγείου και συμπυκωτή) όπως σωστά πρέπει, όμως ο κομπρέσορας δεν κομπλάρει. Αυτά αν δεις τα είχε πάθει και ο Νίκος στο 1o ποστ που ξεκίνησε και το τοπικ αυτό, αλλά δεν τον έχω βρει να δω τι έκανε τελικά! για να δουλέψει ο κομπρέσορας λοιπόν τράβηξα εγώ καλώδιο (μέσω διακόπτη για να το κλείνω όποτε θέλω) από την μπαταρία (+) ώστε χειροκίνητα να τον βάζω μπρος. Επειδή αυτός δεν είναι ο σωστός τρόπος το ρελαντί παραμένει στις ίδιες στροφές, ζορίζετε η τάση δυναμό και δεν τραβάει καλά και το μοτερ φυσικά (λογικό αφού δεν ανεβάζει το ρελαντί). Τουλάχιστον τώρα δεν μειωνετε το ρελαντί κάτω (300-400rpm) όπως έκανε αρχικά και ο κομπρέσορας δεν ξεκινά πλέον με τον ανεμιστήρα, κάτι είναι και αυτό. Σε άλλο forum και άλλο παιδί με 4E-FTE είχε το ίδιο πρόβλημα, αλλά δεν τον βρίσκω να δω τι έκανε. Είμαστε 3 άτομα με ίδιο πρόβλημα δλδ!
Απάντηση με παράθεση