Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #15  
Παλιά 13-05-09, 19:32
Το avatar του χρήστη stm2001gr
stm2001gr Offline:
 
Εγγραφή: 18-02-2006
Μοντέλο: AE101
Περιοχή: Στην κατηφόρα!
Ηλικία: 45 male
Μηνύματα: 663
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 303
stm2001gr είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
θα πω λίγα εγκυκλοπαιδικά για όσους ενδιαφέρονται και θα μπώ σε πρακτικότερες λύσεις παρακάτω.
Το ρελέ για την αντλία βενζίνης βρίσκεται πίσω από το ταμπλό (στην 101 πίσω από το κλειδί περίπου) και πολύ πιθανό να ακούς αυτό αλλά δεν σημαίνει οτι έχει πρόβλημα! Το afm έχει ενα εσωτερικό ηλεκτρικό διακόπτη που ενεργοποιείται από το κινούμενο μέρος του (κοινώς γλώσσα). Μόλις βάλεις μπρος τον κινητήρα ο αέρας που τραβάει για το ρελαντί είναι ικανός να κινήσει τη γλώσσα του afm και με τη σειρά της τον ηλεκτρικό διακόπτη. Σε αυτό το διακόπτη είναι συνδεδεμένο το ρελέ για την αντλία βενζίνης. Σε περίπτωση που σταματήσει να αναπνέει ο κινητήρας σου δηλ. σβήσει, θα σταματήσει αυτόματα και η αντλία βενζίνης ασχετως που θα έχεις κλειδί ανοιχτό.
Όταν ο κινητήρας πετάξει καυσαέρια στην εισαγωγή δεν μπαίνω στη διαηκασία να εξηγήσω το λόγο τότε κλείνει η γλώσσα του afm στιγμιαία και αυτομάτως ακούς και το ρελέ.

Λύσεις

αυτό που προτείνω είναι να ελέγξεις τη φίσα του afm σε πρώτη φάση
έπειτα να παίξεις με τη βίδα που έχει επάνω το afm, είναι bypass στη γλώσσα του και αν αφήνει πολύ αέρα τότε στο ρελαντί ο αέρας που διαπερνά τη γλώσσα είναι λίγος για να την κινήσει και έχει συμπτώματα σαν αυτά που λες.
Αν δε γίνει τίποτα απ τα παραπάνω δοκίμασε δανεικό afm, αν δουλεύει καλά άνοιξε το afm σου από το μαύρο καπάκι να καθαρίσεις τις επαφές με ειδικό καθαριστικό. αλλιώς πέτασο από το μπαλκόνι και πάρε άλλο.
__________________
www.stm2001gr.ddns.net

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη stm2001gr : 13-05-09 στις 19:42.
Απάντηση με παράθεση