Μάλλον έχεις δίκιο! πως και δεν το είχα σκεφτεί??? LOL! άρα στην φωτο είναι 900 που πατάει κάπως ανάμεσα, πάντως τώρα έχει πάει λίγο παρακάτω και το κόβω για τις 800 και ψιλοτρέμει το αμάξι. Πάντως στις 1000 δουλεύει καλύτερα. Θέλει μάλλον και τέντωμα ο ιμάντας δυναμό, γιατί κάτω από τις 1000 δεν βλέπω καλές τάσεις φόρτισης στο voltometro, ενώ στις 1000 δεν το κάνει, αλλά περιμένω να αλλάξω ιμάντες με νέους. Το θέμα είναι ότι ενώ ρυθμίζω την βίδα εκεί πίσω από την πεταλούδα στις 1000 ακριβώς, μετά από 3-4 μέρες πάει στις 800 πάλι! μάλλον το ρυθμίζει αυτόματα η ECU! Συγκεκριμένα όταν ανοίγω το A/C αντί να μου ανεβάζει στροφές τις ρίχνει 200-300 κάτω και το αμάξι τρέμει πολύ και στις εκκινήσεις μερικές φορές μου σβήνει! και δεν το συζητάω για τις ανηφόρες! μεγάλο πρόβλημα αν και έχει πολύ καλή ψύξη. Μήπως να τεντώσω περισσότερο την ντίζα γκαζιού να κάτσει στις 1000 μέχρι να λύσω το πρόβλημα με το A/C και το δυναμό?
|