500 στροφές έχει κανονικά ρελαντί??? αν έχει τόσο λίγο δεν είναι σωστό! και με το A/C πρέπει να ανεβαίνει κάπου 200-300 όταν παίρνει μπρος ο κομπρέσορας και όταν κλείσει πάει πάλι στις κανονικές και μετά ανοίγει και ξανακλείνει πάλι, αυτό εννοείς? εμένα πάντως με 4E-FTE μοτερ το ρελαντί είναι στις 900, αν θυμάμαι καλά είχε 800 με το 4E-FE όταν αγόρασα το αμάξι. Και δεν μπορεί με το A/C να πάει να σβήσει γιατί ανεβάζει τις στροφές, εκτός αν εσένα έχει πρόβλημα όπως στο δικό μου πχ που αντί να τις ανεβάζει τις κατεβάζει 200rpm κάτω και πάει και μένα να σβήσει!
|