Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #6  
Παλιά 07-05-09, 10:42
Το avatar του χρήστη ranger
ranger Offline:
Administrator

 
Εγγραφή: 27-03-2005
Μοντέλο: E-12 Tsport facelift
Περιοχή: 'Ιλιον
Ηλικία: 44 male
Μηνύματα: 4.110
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 664
ranger θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος ranger θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Ayrton Εμφάνιση μηνυμάτων
Δεν ξέρω αν εγώ διατύπωσα λάθος το θέμα με της κουβέρτες των ελαστικών, ή δεν κατάλαβα αυτό που εσύ είπες.

Αναφέρομαι στην απόφαση να αποσύρουνε της κουβέρτες. Δεν μπορώ να καταλάβω τι τους φτάινε οι κουβέρτες και τις αποσύρουνε!
Υπάρχει λόγος που αποσύρουν τις ηλεκτρικές κουβέρτες των ελαστικών και να πως βλέπω εγώ τη συγκεκριμένη απόφαση.

Θέλουν με αυτό τον τρόπο να ρίξουν το κόστος παραγωγής των ελαστικών. Για ένα αγωνιστικό τριήμερο η brigestone ως μοναδικός προμηθευτής ελαστικών κατασκευάζει περίπου 2.000 λάστιχα. Αν καταργηθούν οι ηλεκτρικές κουβέρτες θα αναγκαστεί να αλλάξει τις γόμες και τα υλικά που χρησιμοποιεί. Πλέον θα χρησιμοποιεί υλικά που θα είναι πιο κοινά και που θα έχουν πολλές ομοιότητες με αυτά των κοινών ελαστικών παραγωγής (εκτός αν κάποιος από εσάς χρησιμοποιεί κουβέρτες και δεν το λέει)...! Γενικά τα ελαστικά των αγώνων θα γινουν πιο κοινά, καθως η συμπεριφορά τους δε θα είναι τόσο ευαίσθητη απο τη θερομκρασία (ενωώ ότι δε θα παίζουν οι μηχανικοί με τα δευτερολεπτα που θα μένει το λάστιχο στην κουβέρτα).

Επίσης με αυτό τον τρόπο θα είναι πιο εύκολη η μεταφορά τεχνογνωσίας απο τους αγώνες στα λάστιχα παραγωγής. Αυτό το κίνητρο θέλει να το δώσει η FIA σε κάθε εταίρια που εμπλέκεται στους αγώνες για να συνεχίσουν οι εταιρίες να επενδύουν σε έρευνα!
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Administrator Ειδικών Επιχειρήσεων


Κάντε τους δρόμους πιο ασφαλείς, είναι ευθύνη όλων μας...
Απάντηση με παράθεση