
01-05-09, 17:51
|
 |
|
|
Εγγραφή: 13-08-2006
Περιοχή:
Newcity of Nikaia
Ηλικία: 38
Μηνύματα: 3.148
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από NikiforosGT
Από τις δοκιμές που έχω κάνει αφού στην αρχή που πήρα το μοτερ έβαζα ΜΟΝΟ BP ultimate 100 και τίποτα άλλο, είδα διαφορές και σε ταξίδια, το αμάξι πήγαινε καλύτερα, και καλύτερη επιτάχυνση και (νομίζω) λιγότερο θόρυβο και μικρότερη κατανάλωση, έβγαζε περισσότερα χλμ, αλλά οι διαφορές δεν είναι τρελές, δηλαδή με τίποτα δεν μου βγάζει το κόστος που έχει αυτή η βενζίνη
|
Ναι εχεις δικιο, δεν ειναι τρελες διαφορες αυτες....
Οπως επισης δεν θα στις βγαλει στην λειτουργεια και στις εκπομπες ρυπων, τωρα που εχει καβαλησει 10 ετια η μηχανη (απο πλευρας χρονολογιας κατασκευης της). Εχεις απολυτο δικιο.....
Δηλαδη -κατσε τωρα γιατι θα με τρελανεις- τι φανταζοσουν οτι θα βλεπες? Ενα αμαξι που θα ξηλωνε για πλακα την ασφαλτο, ή που θα της εβαζε φωτια? Αν θελεις κατι τετοιο η λυση ειναι να βαλεις αλλο ενα 4e-fte στο πισω μερος του αυτοκινητου (σκεψου το κιολας σαν project, η πρωτη ελληνικη bimoto Corolla), ή πουλα το και παρε ενα οποιοδηποτε V8. Ή μηπως νομιζεις οτι σου ερχεται πιο φτηνα το να βαλεις την απλη βενζινη την οποια μετα εσυ θα πλακωσεις στα προσθετα? Εγω εχω να πω οτι βλεπω ακριβως τις ιδιες με σενα διαφορες -θα μου πεις βεβαια "ρε φιλε εσυ εισαι ατμοσφαιρα"- και μαλιστα με την 100αρα της Aegean, και τελικα ο marmel ειχε δικιο οταν ελεγε οτι οι διαφορες στην βενζινη ειναι μονο.....το ονομα που πληρωνουμε χρυσο. Απο κει και περα εσυ εχεις το μαχαιρι, εσυ και το πεπονι. Απλα η γνωμη η δικη μου ειναι οτι οταν εχεις ενα αμαξι καποιων προδιαγραφων καλο ειναι να μην κοιτας τα 20 με 30 λεπτα που εχει τιμολιγικη διαφορα στο λιτρο. Στο φουλαρισμα ειναι μεγαλη διαφορα, δεν διαφωνω, αλλα καλο ειναι να κοιταμε και λιγο μπροστα κι εννοω για την μακροζωϊα της μηχανης, που απο κατι τετοιες λεπτομερειες κρινεται πολλες φορες.
|