Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #5  
Παλιά 01-05-09, 16:35
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Θα σας πω και εγώ την δικιά μου γνώμη μιας και ο καθένας λέει από την δικιά του χρήση και δεν μπορούμε να βγάλουμε ένα γενικό αποτέλεσμα όπως γράφει και τίτλος του topic αυτού. Εγώ την έχω δοκιμάσει στο μοτερ που έχω τώρα στην corolla το 4Ε-FTE δλδ και πριν ήταν σε starlet gt. Θα συμφωνήσω απόλυτα με τον Toyoto mania για τον knock sensor ξέροντας και το 4E-FTE μοτερ καλά αφού το έχω από το 2003 μέχρι σήμερα. Από τις δοκιμές που έχω κάνει αφού στην αρχή που πήρα το μοτερ έβαζα ΜΟΝΟ BP ultimate 100 και τίποτα άλλο, είδα διαφορές και σε ταξίδια, το αμάξι πήγαινε καλύτερα, και καλύτερη επιτάχυνση και (νομίζω) λιγότερο θόρυβο και μικρότερη κατανάλωση, έβγαζε περισσότερα χλμ, αλλά οι διαφορές δεν είναι τρελές, δηλαδή με τίποτα δεν μου βγάζει το κόστος που έχει αυτή η βενζίνη και δεδομένου ότι βάζω 20 ευρώ την εβδομάδα και κάνω 120χλμ και μετά ξαναβάζω (δεν το αφήνω να ανάβει λαμπάκι) την σταμάτησα. Επίσης είδα διαφορές από πρατήριο σε πρατήριο. Δηλαδή σε άλλο ήταν λιγάκι καλύτερη κτλ, όπως και με την απλή 95αρα αλλού μου τελιώνει ποιό γρήγορα και αλλού βγάζει περισσότερα χλμ, ή δεν τραβάει καλά στο αμάξι. Τέλος πιστεύω σε μοτερ με turbo οι διαφορές είναι περισσότερο αισθητές, από ένα ατμοσφαιρικό. Τέλος θα συμφωνήσω και εγώ με τα διάφορα συμπληρωματικά που μπορούμε να βάλουμε και στην 95αρα και να αυξήσουμε έτσι τις επιδόσεις της, να και προσωπικά δεν έχω δοκιμάσει.
Απάντηση με παράθεση