Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #136  
Παλιά 26-04-09, 13:04
Το avatar του χρήστη Gorillas
Gorillas Offline:
Administrator
 
Εγγραφή: 30-01-2004
Μοντέλο: E12 1,8 3d Sol
Περιοχή: Κοκ. Μύλος
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 2.432
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 529
Gorillas είναι ένας φάρος φωτός Gorillas είναι ένας φάρος φωτός Gorillas είναι ένας φάρος φωτός Gorillas είναι ένας φάρος φωτός Gorillas είναι ένας φάρος φωτός
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από teo21 Εμφάνιση μηνυμάτων
Δεν έχει σχέση με την αλλαγή της κεφαλής. Το έχω ξαναπάθει παλιά, το γρανάζι του vvti δε κομπλάρει δηλ. δε δουλεύει το vvti, δε μπαίνει σε λειτουργία. Θα μου το αλλάξουν στην εγγύηση γιατί έχω ακόμα. Δε το έχω μετρήσει σε maha αλλά πρίν τη κεφαλή ήμουν 157,6 hp με 20,8kg ροπή.
Σε ποιο δυναμόμετρο;

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar Εμφάνιση μηνυμάτων

1ον. Για λαδια εμαθα καλο ειναι να βαζετε 5-40.

3ον. Μετα τον υπερκυβισμο θελει αλλαγη λαδιων στα 1000 χιλιομετρα και μετα αλλαγη καθε 7.500 με λαδια 5-40 οπως ειπα.
1. Είσαι σίγουρος; Εγώ ξέρω ότι σε σφαγμένα μοτέρ προτείνουν 10-40,όχι ότι κ με 5-40 θα έχεις πρόβλημα, απλά λίγη κατανάλωση.

3. Εν πάση περιπτώση όταν το κυνηγάς το γκάζι πάντα πρέπει να αλλάζεις νωρίτερα λάδια.

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη corollapatra : 26-04-09 στις 16:56. Αιτία: Συγχώνευση posts...
Απάντηση με παράθεση