Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από teo21
Δεν έχει σχέση με την αλλαγή της κεφαλής. Το έχω ξαναπάθει παλιά, το γρανάζι του vvti δε κομπλάρει δηλ. δε δουλεύει το vvti, δε μπαίνει σε λειτουργία. Θα μου το αλλάξουν στην εγγύηση γιατί έχω ακόμα. Δε το έχω μετρήσει σε maha αλλά πρίν τη κεφαλή ήμουν 157,6 hp με 20,8kg ροπή.
|
Σε ποιο δυναμόμετρο;
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar
1ον. Για λαδια εμαθα καλο ειναι να βαζετε 5-40.
3ον. Μετα τον υπερκυβισμο θελει αλλαγη λαδιων στα 1000 χιλιομετρα και μετα αλλαγη καθε 7.500 με λαδια 5-40 οπως ειπα.
|
1. Είσαι σίγουρος; Εγώ ξέρω ότι σε σφαγμένα μοτέρ προτείνουν 10-40,όχι ότι κ με 5-40 θα έχεις πρόβλημα, απλά λίγη κατανάλωση.
3. Εν πάση περιπτώση όταν το κυνηγάς το γκάζι πάντα πρέπει να αλλάζεις νωρίτερα λάδια.