Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #640  
Παλιά 25-04-09, 22:52
Το avatar του χρήστη 2579
2579 Offline:
 
Εγγραφή: 22-08-2005
Μοντέλο: AUDI A4 20vt
Περιοχή: πισω απο 315,69 ιππους
Ηλικία: 53
Μηνύματα: 795
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 322
2579 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
επηδει εχω μπει στο αυτ/το του firebone ειναι γρηγορο οποτε δεν μου κανει εντυπωση να περασε ενα 20ν μαυρο.
σημερα μαλιστα ανοιξα με μια σελικα 1,8 απο 2ρες ημουν πισω 1,5 αυτ/τα στην 2ρα λυπον δεν εκλησα καθολου στην 3τη ημουν 1/2 αυτ/το πισω στην τεταρτη ειχα περαση 1+ αυτ/το και ολα αυτα σε ανηφορα που παιζει ρολο η ροπη .το αυτ/το του ειναι 1100κιλα ειχε εξατμιση ελευθερη αγωνιστικο καταλυτη και εβγαζε 160 αλογα δυναμομετριμενα ειπε.το δικο μου εχει χταποδι αγωνιστικο καταλυτη εξατμηση φιλτρο βολαν και προγραμμα 163 αλογα και 16 κιλα ροπη. το σελικα σιγουρα βγαζει παραπανω ροπη 17+ ομως ηταν πισω οποτε ροπη και ροπη ενταξει καλα αλλα στο δρομο...
οποτε συνοψιζοντας πρεπει να συναστηθουμε για καφε παναγιωτη (firebone) να το συζητησουμε το θεμα.
__________________
η απαντιση
στην ευθεια τις θηβας 180-260 σε 22 sec με 5τη
AUDI 20vt 315,69HP στο 1,3bar GT28RS
με type r (του 2010)απο 30-180 10 καροτσες http://www.youtube.com/watch?v=dpahDAFuc2g
ετσι για να εχετε μια εικονα...
Απάντηση με παράθεση