Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από dRiveR7
Αυτή ήταν η ένσταση σου? Είπα θα ακούσω κάτι άλλο κ θα ξεχάσω κ αυτά που ξέρω περί λειτουργίας αναρτήσεων...
Αυτά που αναφέρεις είναι τελειώς υποκειμενικά κ σεβαστά, απλά σαν γνωμη.
Η δική μου άποψη συμφωνεί στο Αpex + KONI, αλλά διαφωνεί στα άλλα δυο που λες...ελατήριο χαμηλό με μαμά αμορτισέρ ή έστω ΚΥβ απλό δν αντέχει κατά τη γνώμη μου πάνω από 10000. Όταν λέω αντοχή εννοώ να συμπεριφέρεται έστω σαν μαμά...
Μετά τα 10000 άντε λίγο παραπάνω ανάλογα τη χρήση ψάχνεις να δεις που θα σταματήσεις αν το κυνηγάς.. Για νορμάλ έως "ταξιτζίδικη" χρήση είναι Οκ, με εξαίρεση το κοπάνημα...
|
Οταν το πηρα ειχε 16ΚΜ(δεν ξερω που τα εκαναν οι που£$£δες) εβαλα τα ελατηρια που εχω τωρα τα Terra -40mm και αλλαξα αμορτισερ στα 50000+KM. Οταν τα εβγαλα και εβαλα τα ΚΟΝΙ τα κιτρινα, ηταν μια χαρα τα μαμα (ΚΥΒμαυρα) και με το αυτοκινητο δεν ειχα καποιο προβλημα απλα ηθελα να τα αλλαξω και να βαλω αλλα. Με τα ΚΟΝΙ που εβαλα καταλαβα οτι δεν χτηπουσε τοσο οσο με τα μαμα, αλλα ξαναλεω οτι δεν ειχα προβλημα στο κρατημα του αυτοκινητο. Και αυτα που λενε για 10000ΚΜ εγω τα ακουω τζαμπα. Αν ενα οχημα παει μονο εθνικη τι θα παθουν;;; ΤΙΠΟΤΑ. Αν ανεβαινει και κατεβαινει τα βουνα τι θα παθει ΠΟΛΛΑ. Για αυτο αφηστε την καραμελα με τα 10000ΚΜ.
Το καλητερο για εμενα πριν την coilover ειναι τα ΚΟΝΙ κιτρινα με eibach(TTE)