Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #80  
Παλιά 23-04-09, 18:11
PeterIoannou Offline:
 
Εγγραφή: 24-01-2007
Μοντέλο: Avensis ZZT223
Περιοχή: Ambelogardens
Ηλικία: 56 male
Μηνύματα: 1.633
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 423
PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος
Cool

Το να μιλάμε για αυτοκίνητα Mercedes, BMW, Audi ή Lexus σε συζήτηση για Avensis ή Insignia, μάλλον συγκρίνουμε διαφορετικές κατηγορίες και διαφορετικά κόστη κτήσης και συντήρησης, οπότε η σύγκριση γίνεται σε λάθος βάση...
Επίσης, δεν επέλεξα εγώ να κάνω καμία σύγκριση: απλά, εξέφρασα την άποψή μου στη συζήτηση που γίνεται για το θέμα.
-
Λαμπάκι θερμοκρασίας είχαν και τα Punto 55, αλλά αυτά έκαιγαν φλάντζα για πλάκα (2 φορές στα χέρια μου, παρά το ότι το πρόσεχα).
Θερμοκρασία στο θεό είχε ανεβάσει και το Uno Turbo 1.4 που είχα το '90, αλλά το έσωσα επειδή το κατάλαβα έγκαιρα και είχα πάντα ένα 4κιλο απεσταγμένο στο πορτ μπαγκάζ! Είχε σπάσει, βλέπεις το δοχείο διαστολής του ψυγείου και έχανε το νερό! Αθάνατη Ιταλική ποιότητα κατασκευής...
Τι να λέμε τώρα!
-
Από την άλλη, έχω ένα Accent του '98, το οποίο από ταξίδι μπαίνει στην πίστα, ξανακάνει ταξίδι στο καπάκι και μετά το παίρνει ο πατέρας μου για τις μετακινήσεις του! Και έχει και 110.000km... Άρα, ούτε και εγώ είμαι κολλημένος με τα Toyota!
Απλά, έχοντας τα μάτια μου ανοικτά, βλέπω τι κυκλοφορεί και ανάλογα θα αποφασίσω όταν παραστεί η ανάγκη να αγοράσω πάλι αυτοκίνητο.
Αυτός είναι και ο λόγος που για το κουπέ που σκέφτομαι να αποκτήσω μέσα στην ερχόμενη διετία, ΠΡΩΤΗ μου επιλογή -χωρίς καν να το έχω οδηγήσει- είναι το Hyundai Genesis Coupe 2.0Τ.
Εν τούτοις, η Corolla TS που έχω, ναι μεν είναι πολύ καλό αυτοκίνητο, αλλά με κόστος συντήρησης που δεν είναι καθόλου χαμηλό, κάτι που είναι και φυσιολογικό, δεδομένου του "ειδικού" χαρακτήρα του αυτοκινήτου.
Γενικώς, τα Toyota από συζητήσεις που έχω με ιδιοκτήτες διαφόρων μοντέλων, χαρακτηρίζονται απ' όλους ιδιαίτερα αξιόπιστα. Αλλά
γίνομαι δέκτης αντίστοιχων σχολίων από τρεις συναδέλφους που έχουν το τελευταίο Vectra, το οποίο δεν τους έχει παρουσιάσει τίποτε απολύτως. Και κάθε ΣΚ ταξιδεύουν και οι τρεις! Λένε ψέματα όλοι τους; Λέω ψέματα και εγώ!
Πάντως, δεν έχω δει κανένα Vectra πάνω σε φορτηγό οδικής βοήθειας! Έχω δει όμως πολλά γερμανικά άλλων εταιρειών...
-
Επίσης, αναφορικά με τα κολλήματα κλιματισμού/αντιπροσωπείες κλπ, κλπ, η μακροχρόνια εγγύηση δηλώνει -κατά κάποιο τρόπο- και σιγουριά του κατασκευαστή για την ποιότητα και την αξιοπιστία της κατασκευής του, αν δεν κάνω λάθος. Αστοχίες σαν αυτές που λες έχουν αναφερθεί και σε πολύ ακριβότερα μοντέλα -και premium μάρκες-, αλλά δεν έχω δει να μεταβάλουν την εμπιστοσύνη του αγοραστικού κοινού προς τις μάρκες αυτές...
-
Τέλος, σίγουρα ο καθένας που δίνει τα χρήματά του, αποφασίζει τι θα πάρει, το οποίο είναι και συνάρτηση του διαστήματος που σκοπεύει να το κρατήσει. Έτσι, κάποιος ο οποίος σκοπεύει να κρατήσει το αυτοκίνητό του μία πενταετία και έχει το δίλημμα του τίτλου του παρόντος thread, έχει να επιλέξει ανάμεσα στο Insignia 1.6T με τα 180Hp το οποίο έχει κόστος 23.840€ και στο Avensis 1.8 Prestige με τα 147Hp το οποίο έχει κόστος 23.330€.
Ο καθένας επιλέγει ανάλογα με το συντελεστή βαρύτητας που έχει το κάθε ένα από τα κριτήριά του.
Εγώ, πάντως, το Avensis δεν θα το αγόραζα...
Πάνος.
__________________
Fast cars do not kill.
Slow drivers, do!!!
Saneatsu Abukara
Απάντηση με παράθεση