Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #1  
Παλιά 23-04-09, 12:34
Το avatar του χρήστη madvinegar
madvinegar Offline:
Administrator

 
Εγγραφή: 25-05-2005
Μοντέλο: Jeep Renegade
Περιοχή: Πειραιάς
Ηλικία: 45 male
Μηνύματα: 12.662
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 10
madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από akis308 Εμφάνιση μηνυμάτων
Ακόμα, ανεβάζοντας τη συμπίεση χωρίς την αυξηση την διάρκειας των εκκεντροφόρων ή χωρίς την αλλαγή των βαλβιδών με μεγαλύτερες είναι δεδομένο ότι κάνεις μια τρύπα στο νερό, πολλές φορές όχι μόνο στο νερό αλλά και σε κανα πιστόνι (αυτό το έχω δει πολλές φορές).

χαχαχα... Φοβερη ατακα Άκη...!

Πάντως σου ξαναλέω. Αν τα βαλεις ολα τα εντοσθια απο 1.8 (δλδ ΚΑΙ τα πιστονια) η συμπίεση σου πάει πιο χαμηλα απ'ότι οταν ησουν 1.4.
Οπότε δεν ειναι η συμπίεση το μυστικό του υπερκυβισμού.
Άλογα δεν παιρνεις πολλα. Ροπή παιρνεις την οποία και εγω δεν μπορω να την δικαιολογήσω απόλυτα... Οπως ειπα... ισως η εξατμιση παιζει ρολο για το back pressure...
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Corolless but still a Renegade... OlllllllO
Απάντηση με παράθεση