Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #621  
Παλιά 23-04-09, 10:11
Το avatar του χρήστη madvinegar
madvinegar Offline:
Administrator

 
Εγγραφή: 25-05-2005
Μοντέλο: Jeep Renegade
Περιοχή: Πειραιάς
Ηλικία: 45 male
Μηνύματα: 12.662
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 10
madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από akis308 Εμφάνιση μηνυμάτων
Εδώ είναι που θα γίνω πάλι κακός....
Στην ουσία η διαφορά σας με τα "απλά 18άρια" είναι παραπάνω συμπίεση...
Σωστά?
Πως γίνεται τότε να παίρνεται 20 άλογα, τη στιγμή που όλοι οι άλλοι κινητήρες με αυξηση της συμπίεσης κατά μισή μονάδα θα πάρουν κανα δυο άλογα και ροπή...

Δεν μπαίνω στο τρυπάκι 20V vs Yπερκυβισμένα, άλλα πράγματα δεν καταλαβαίνω....
Ακη με την κεφαλη απο το 1.8 δεν ανεβαζεις συμπιεση. Απλα η κεφαλη του 1.8 εχει μεγαλυτερες βαβλβιδες.
Αν βαλεις ολα τα εντοσθια απο 1.8 θα αποκτησεις ακριβως την ιδια συμπίεση με το 1.8, δλδ 10:1. Βασικά δλδ πεφτει και πιο κατω απο του 1.4... που μαμα ειναι 10,5:1...

Αυρτον θελει μεγαλη κουβεντα αυτο που λες... Σιγουρα η καλυτερη λυση θα ηταν να πουλησουμε το δικο μας και να παρουμε ενα TS.. Αλλά 1ον ειναι πολυ δυσκολο να πουλησεις αμαξι αυτη την εποχη, 2ον ειναι δυσκολο και ρισκο να βρεις καλο μεταχειρισμενο αμαξι και 3ον και καλυτερο... με αυτο που κανεις παραμενεις στα χαρτια 1.4 δλδ εχεις χαμηλα τελη, ασφάλειες κτλπ. Εμενα τουλαχιστον αυτοι ηταν οι λογοι που με οδηγουν στον υπερκυβισμο αντι να αλλαξω αμαξι.
Αλλος μπορει να σου πει και για τη χαρα της μετατροπης/βελτιωσης κτλπ αλλα εγω δεν μπαινω σε αυτο το τριπακι...
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Corolless but still a Renegade... OlllllllO
Απάντηση με παράθεση