Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από dRiveR7
Αυτή ήταν η ένσταση σου? Είπα θα ακούσω κάτι άλλο κ θα ξεχάσω κ αυτά που ξέρω περί λειτουργίας αναρτήσεων...
Αυτά που αναφέρεις είναι τελειώς υποκειμενικά κ σεβαστά, απλά σαν γνωμη.
Η δική μου άποψη συμφωνεί στο Αpex + KONI, αλλά διαφωνεί στα άλλα δυο που λες...ελατήριο χαμηλό με μαμά αμορτισέρ ή έστω ΚΥβ απλό δν αντέχει κατά τη γνώμη μου πάνω από 10000. Όταν λέω αντοχή εννοώ να συμπεριφέρεται έστω σαν μαμά...
Μετά τα 10000 άντε λίγο παραπάνω ανάλογα τη χρήση ψάχνεις να δεις που θα σταματήσεις αν το κυνηγάς.. Για νορμάλ έως "ταξιτζίδικη" χρήση είναι Οκ, με εξαίρεση το κοπάνημα...
|

αυτο το διαβασες?
Αρχική Δημοσίευση από
dRiveR7
Αφού χαμηλώνεις την ανάρτηση και μειώνεις τη διαδρομή της είναι φυσικό επακόλουθο να χάνεις κ τμήμα της άνεσης. Μόνο με κάποιες coilover δν μειώνεις τη διαδρομή , μιας κ τις χαμηλώνεις από το κάτω τμήμα στρίβοντας όλο το κάτω κομμάτι του αμορτισέρ...
σαν σκεψη ακουγετε ενταξει.ΑλλΑ.δεν μας ενδιαφερει τοσο το υψος του πιατελου του ελατηριου οσο η διαδρομη που κανει το εμβολο.ΟποτΕ.σε καμια αναρτηση δεν ρυθμιζεις το υψος του εμβολου
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από kea
Μαγκες χαιρετω,εχω το κορολλα του 2004 με 60000κμ και θα ηθελα να το χαμηλωσω 3-3,5 ποντους χωρις ομως να κοπαναει γιατι ετσι κι αλλιως οδηγω πολυ χαλαρα.Εχετε να μου προτεινετε καποιο συνδυασμο ελατηρια-αμορτισερ ωστε να το ομορφυνω χωρις να το "σπασω"?
|

H&R+KONI κιτρινα.θα το ευχαριστιθεις το

100%
