Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από dRiveR7
Αφού χαμηλώνεις την ανάρτηση και μειώνεις τη διαδρομή της είναι φυσικό επακόλουθο να χάνεις κ τμήμα της άνεσης. Μόνο με κάποιες coilover δν μειώνεις τη διαδρομή , μιας κ τις χαμηλώνεις από το κάτω τμήμα στρίβοντας όλο το κάτω κομμάτι του αμορτισέρ...
 σαν σκεψη ακουγετε ενταξει.ΑλλΑ.δεν μας ενδιαφερει τοσο το υψος του πιατελου του ελατηριου οσο η διαδρομη που κανει το εμβολο.ΟποτΕ.σε καμια αναρτηση δεν ρυθμιζεις το υψος του εμβολου
Με τις "κοινές" αναρτήσεις το μόνο που σώζει κάπως την κατάσταση είναι συνδυασμός μαλακού ελατηρίου κυρίως με μέτριο αμορτισέρ...Δηλάδη κάτι σε Vogtland που αναφέρθηκε παραπάνω με αμορτισέρ είτε Bilstein Sprint (σκληρότερο από μέτριο σίγουρα) είτε ΚΟΝΙ κίτρινο ή ακόμα καλύτερα για άνεση ΚΥΒ AGX.
Επίσης καλός συνδυασμός είναι KYB ΑGX με ΤΤΕ ελατήρια ή έστω Eibach που είναι σχεδόν ίδια...
Σε καμία περίπτωση πάντως μην αφήσειςμαμά αμορτισέρ με ελατήρια χαμηλώματος γιατί σε μερικές χιλιάδες χιλιόμετρα θα ψάχνεις αμορτισέρ μιας κ θα κοπανάει και δε θα συμπεριφέρεται κ σωστά...
Για περισσότερες πληροφορίες πάντως κ εμπειρίες από διάφορα μέλη δες τα θέματα που σου προτείνουν τα παιδιά παραπάνω και όλα όσα αναφέρονται σε ανάρτηση Ε12.
|

το HR ειναι ενα καλο και μαλακο ελατηριο με αποδοση στον χρονο+ενα απλο KYB=καλη και φθηνη λυση

ApeX+KonI=πολυ καλη αναρτηση με το αναλογο κοστος

Αμορτησερ μαμα καινουρια+ελατηρια χαμηλοματος καινουρια=διαρκεια καλης λειτουργιας αμορτησερ περιπου 50000χλμ και ελατηριου ετσι και αλλιως 120000χλμ
