
15-04-09, 14:13
|
 |
Administrator
|
|
Εγγραφή: 06-12-2004
Περιοχή:
Πετρούπολη
Ηλικία: 48
Μηνύματα: 2.901
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Νόμιμοι οι Διαχύτες της ΤΟΥΟΤΑ στην F1!!!
Οι αεροδυναμικοί διαχύτες των μονοθεσίων των Brawn, Toyota και Williams είναι νόμιμοι, όπως αποφάσισε και ανακοίνωσε σήμερα το πρωί το Εφετείο της Διεθνούς Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου (FIA).
Οι τρεις ομάδες θα διατηρήσουν τους διαχύτες τους για όλη τη σεζόν, ενώ τις υπόλοιπες περιμένει αγώνας δρόμου για να αφομοιώσουν στα μονοθέσιά τους αντίστοιχο διαχύτη δύο επιπέδων και να παραμείνουν στο "τρένο" του φετινού πρωταθλήματος.
Έπειτα από επίσημη διαμαρτυρία των Ferrari, Renault, BMW Sauber και Red Bull Racing, οι διαχύτες είχαν κριθεί νόμιμοι από τους τεχνικούς εφόρους στο GP Αυστραλίας. Οι τέσσερις ομάδες προχώρησαν σε έφεση, της οποίας η ακροαματική διαδικασία έγινε χθες στα γραφεία της FIA στο Παρίσι.
Όπως αποδείχθηκε, ο διαχύτης δύο επιπέδων είναι νόμιμος βάσει ενός "παραθύρου" των κανονισμών, το οποίο μόνο οι Brawn, Toyota και Williams κατάφεραν να χρησιμοποιήσουν προς όφελός τους - αν και η Renault είπε ότι είχε επινοήσει έναν αντίστοιχο διαχύτη αλλά εγκατέλειψε το σχέδιο επειδή η FIA θα τον έκρινε παράνομο.
Μεταξύ άλλων, η επίσημη ανακοίνωση του Εφετείου της FIA ανέφερε: "Με βάση τις καταθέσεις και τα αποδεικτικά στοιχεία, το Εφετείο αποφάσισε ότι οι αγωνοδίκες (σ.σ.: της Αυστραλίας και Μαλαισίας) δικαιολογημένα αποφάσισαν ότι τα εν λόγω μονοθέσια εμπίπτουν στους κανονισμούς."
Για όσες ομάδες δεν περιέλαβαν εξαρχής το διαχύτη δύο επιπέδων (ή τριών επιπέδων, στην περίπτωση της Toyota) στο σχεδιασμό των φετινών τους μονοθεσίων, το εγγύς μέλλον φαντάζει αρκετά δύσκολο - διότι ο σχεδιασμός ανάλογου διαχύτη μπορεί να φαντάζει σχετικά εύκολος, ωστόσο η τοποθέτησή του στο μονοθέσιο και η εναρμόνισή του με το πλήρες αεροδυναμικό σύνολο είναι ιδιαίτερα περίπλοκη διαδικασία. Πόσο μάλλον φέτος, με την απαγόρευση δοκιμών.
Καμία από τις άλλες επτά ομάδες δεν έχουν ανακοινώσει πότε θα έχουν το νέο τους διαχύτη έτοιμο, ωστόσο είναι εξαιρετικά πιθανό ότι η Renault F1 είναι έτοιμη να χρησιμοποιήσει το νέο διαχύτη της R29 στο GP Κίνας την προσεχή Κυριακή (19/04)!
Ενδεχομένως και η McLaren να κάνει το ίδιο, στο πλαίσιο του νέου αεροδυναμικού συνόλου που θα έχει στη Σαγκάη. Η BMW Sauber θα έχει ριζικά αλλαγμένο αεροδυναμικό σύνολο στη Βαρκελώνη το Μάιο, συνεπώς το πιθανότερο είναι να εφαρμόσει στην Καταλονία το νέο της διαχύτη.
Η Red Bull Racing είναι από τις πρώτες ομάδες που επιβεβαίωσαν ότι σχεδιάζουν διαχύτη δύο επιπέδων, πριν ξεκινήσει η αγωνιστική χρονιά, ενώ εκτιμάται ότι η Ferrari έχει καθυστερήσει σε σχέση με τις υπόλοιπες ομάδες.
πηγή : www.in.gr
__________________
"Racing is in my Blood......
............... its my LIFE"
Corolla Club
Administration Group
Διοικητικό Μέλος
|