Εγώ έχω αλλάξει μπαταρία κάνει το ίδιο, μάλλον πρέπει να αλλάξω ιμάντα δυναμό και να τον τεντώσω περισσότερο. Η βίδα που ρυθμίζω το ρελαντί μετά από λίγες μέρες βρίσκεται σε άλλη θέση! και το ρελαντί ξανά στις 900rpm! πάντως πίσω από την βίδα υπάρχει κουτάκι ηλεκτρικό με φύσα που πάει στην πλεξούδα, τώρα τι κάνει αυτό ακριβώς δεν ξέρω! Για την κατανάλωση τώρα παίζει ρόλο και το ρελαντί αλλά εκτός την βενζίνη, μήπως το φίλτρο αέρα έχει βουλώσει ή είναι πολύ βρώμικο? δοκίμασε να βάλεις και από αλλού βενζίνη, βάλε και καλύτερη 100αρα πχ. Και το τελευταίο που το έχω πάθει, μήπως θες δίσκο και ψιλοπατινάρεις? και έτσι δουλεύεις περισσότερες στροφές και γκάζι και καις πολύ παραπάνω? εσύ κοντεύεις να καις σαν εμένα με το 4E-FTE που τουρμπίζω συνέχεια! με την μαμά ct9 είμαι και μαμά πίεση.
|